News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

belejringen af brøleborg.

Started by Kristian, 07 July, 2014, 12:43:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Americarulz

Hi,

thanks for the offer, i am actually having some Empire myself.
But its right now not painted... I will try to make it a paint project and see what i can get done.. but i will get back on that great offer with borrowing stuff later on i guess  ;).
And my poison of choice would be Empire then  ;D

cheers

Kristian

I'll mark you down as an empire player, just bring whatever you have painted  :)
Konge af Lethian!

Den store aben

Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

Kristian

Fantastisk!
Jeg er sikker på at grønhuderne kommer til at frygte den skoldhede olie  :)
Konge af Lethian!

Olsen

Quote from: Den store aben on 12 July, 2014, 16:07:03
Look what i found!

Great. Lord Snusk is ready to make some Fried Empire

Den store aben

Skal jeg finde og male en passende figur til Ludwig Lohrendreyer, eller søger du for det Kristian?

Kristian

Konge af Lethian!

Olsen

Lille teknisk detalje.

Når man nu har 12 af en orc warboss på Boar og 30 til fods (denne her http://www.games-workshop.com/en-US/Orc-Warboss ) er det så det antal lords man har med ? ;)

Og hvad med malede spec. Karaktere ?

Kristian

Jeg melder noget ud om begrænsning på characters. Siger dog allerede nu at der ikker special characters tilladt og at man selvfølgelig kun har en enkelt lord med.
Konge af Lethian!

Den store aben

Det er typisk Lord snusk, at være så bange for Skrammelborg (selvom han sidder i en fangekælder), at han  prøver at sige at alle hans tropper er lords. For ellers kan han ikke klarer sig. :-p

Olsen

Quote from: andse on 08 July, 2014, 21:03:01
Jeg tjekker kalenderen. Under alle omstændigheder HAR JEG ALLEREDE BYGGET BRØLEBORG! (no kidding)
VH ANDSE

Andse, hvor høj er borgmuren. Mere så der kan laves nogle belejrings-ting der passer i højden

andse

Jeg får det målt (det ligger i kælderen),  men det er nu ikke så vigtigt. Man kan jo også bruge stigerne mod tårne, der er noget højere. Vigtigere er, om der er brug for specielt terræn... Troldmandstårne, stalde, krudtkammer og lignende, for så laver jeg det. Og så må jeg nok hellere lave nogle flere sektioner, når det nu bliver SÅ stort et spil!!
Til Christian... Jeg har både en kolossal Empire og en enorm Orc hær, så du sætter mig bare på det hold der passer. Men med mindre du vil se mig komme med 6000 pts., så må du nok sætte lidt begrænsninger på!

Kristian

Hej andse, borgen skal bare kunne gå på tværs af et bord(altså være 4 fod lang) og have en port.

du stiller med empire og du tager bare det hele med. Så længe det er malet og det har movement trays er det fint. Der står lidt om det i starten af tråden.
Konge af Lethian!

andse

Min borgmur er 12 cm. høj, fra bund til top af brystværnet.

Americarulz

Hi,

I have been considering the whole idea about the Castle fight - Org´s vs. Empire regarding my participation. I will back out to give someone else the chance to play & myself the chance to get my Dark Elves painted  - to be up to Funhammer rules  ;D

Hope that his comes early enough...  ;)

Kristian

Konge af Lethian!

Jones

Fuck i helveda, hvor er det her det fedeste jeg har læst på Powerfist i umindelige tider!!! 8)

I må love os en billedtung battlereport!

Tak!
Jonas
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Kristian

Jeg skal gøre mit bedste, du må jo gerne være med hvis du tør  :)
Konge af Lethian!

Jones

Tro mig, når jeg siger, at jeg kunne gå i gang med det samme og bygge belejringstårne, båret af udøde havskildpadder!

Men jeg kan desværre ikke være med d. 22. november, men holder øje med Jer, hvis I skulle finde på noget lignende i fremtiden :)
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Kristian

Fordømt! Gad ellers godt se dig kaste dog ud idet  :)

Heldigvis har din post skabt lidt interesse, så nu er der føjet en hemmelig spiller til programmet. Det bliver hylt  :)
Konge af Lethian!

Norx

Quoteså nu er der føjet en hemmelig spiller til programmet.

Føj det lyder ULÆKKERT!

:P
Basballen's private gulvklud

Olsen

Bare vent. Overvejer hvordan jeg kan bygge en siege-maskine, der kan rumme hele min hær.

Kristian

Konge af Lethian!

Den store aben

Bare vent til forsvars oprustningen starter efter GF...

eido

Ja, jeg går og overvejer om jeg skal bruge det her som anledning til at få malet det sidste af min menneske empire hær, så der kommer forstærkning i form af 30 flagellanter, 20 crossbows, 20 swordsmen og 3 demigryphs. Og så tage begge mine empire hære med, naturligvis  8)

Jeg glæder mig godt nok helt vildt til Le Grande Battle!
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog