News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Pulje 2

Started by Lasse, 08 March, 2014, 22:59:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Daniel

Hej Casper - vi gør det tirsdag - hos dig? Kl. 0900?

What say you?

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Daniel

Jeg har nu spillet alle mine spil undtaget det imod Troels.

Jeg er på fædreorlov i august - så jeg kan mange af dagene, men især hverdage. Da jeg også har spillet imod alle (undtaget Troels) er jeg temmelig dårlig at få med på en fælles spil-weekend-dag.

Er du nogensinde i KBH i hverdagene Troels?

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Butler

Jeg er pt på ferie i Jylland, men jeg vil lige se på det når jeg kommer hjem igen her på søndag. Men der burde være gode chancer for vi kan finde ud af noget i næste uge hvis nu.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Butler

Jeg er ked at at måtte melddele det, men efter lang tids overvejelser er jeg kommet frem til den konklusion at jeg trækker mig fra dette års NWL.

Jeg troede at jeg fik mere tid til at få afviklet mine spil i takt med at jeg fik vænnet mig til at bo i det sjællandske, men det har ikke rigtig været tilfældet. Med familieforøgelse på vej og alt hvad det indebære af praktiske foranstaltninger samt den intensiverende jobsøgning har jeg bare ikke haft det overskud til figurspil, som jeg ellers havde forestillet mig. Det koblet med at mit begejstingsniveau for warhammer lige pt er ret lavt tænker jeg at det nok er bedst at trække sig nu, hvor jeg alligevel kun har spillet én kamp, så det har mindst mulig  indvirkning. Jeg er selvfølgelig ked af at det går ud over mit spil med Kim (KOOn), men jeg håber ikke du finder vores spil komplet spild af tid af den grund. Om ikke andet må jeg jo se om jeg ikke kan køre det godt igen næste gang vi mødes på slagmarken evt. til Giant Fanatic, hvis har fundet dig en billet.  :)

Men endnu engang undskyld for at jeg trækker mig fra puljen, og jeg ønsker jer alle held og lykke med jeres resterende NWL spil.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Daniel

Ingen problemer Troels - vi mødes en anden gang.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

casper h

Har sendt PM til de to jeg mangler at spille mod, men hører intet... jeg er klar hele ugen.

casper h

Hvis alle har rapporteret deres resultater mangler der at blive spillet mange kampe i vores liga... Rasmus Mølbak står kun som at have spillet mod Daniel fx.
Emil og Oliver har kun spillet 3 kampe.
Kim 4 kampe.
Rasmus L. Olsen og jeg 5 kampe.
Daniel har som den eneste spillet alle seks kampe  :P

Har i glemt at rapportere, eller har vi bare travlt?  :o

kOOn

Emil og jeg har spillet vores kamp, 20-0 til Emil.

Jeg håber at få spillet imod Oliver i næste uge.

Mølbak må vi vist afskrive, han kan ikke forvente at spille 5 kampe på en uge ;)

Så regn med at du og Rasmus er færdige med jeres kampe!
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

casper h

ok.
Kan i ikke få det skrevet ind så?
Så mistede jeg min anden plads  :P

Lasse

Hej Pulje 2

Jeg er lige ved at rydde lidt op i indrapporteringen.
Det ser ud til, at Rasmus Mølbak og Troels har trukket sig fra pulje 2, men at i ellers har været flittige til at spille jeres kampe.
Godt arbejde :)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Daniel

Om de ligefrem har trukket sig ved jeg ikke (jo - Troels har). Men det ser i hvert fald ud til at være korrekt, at de kun har spillet 1 spil hver.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

El Rey

Disse har kvalificeret sig til finalen:

Daniel Hedegaard Nielsen
Emil Garney
Oliver Rye