News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Formandens Figur Fiflerier

Started by Formanden, 16 March, 2015, 23:06:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Formanden

Inspireret af mit forsøg på at holde mig selv oppe på at få bikset mit spillebord sammen, tænker jeg at begynde på det samme med dem, som skal skubbes rundt på bordet. Det viste sig at være et ret effektivt middel til at holde mig selv ved ilden. Og billeder viste sig som et effektivt middel til at få fremhævet egne manglende evner.  ???

Forvent en blandet landhandel bestående af primært Flames of War, Bolt Action og Dropzone Commander.

For at starte et sted, så lægger jeg ud med et par WIP af en half track til tysken.

Formanden

Så tog jeg mig endelig sammen til at få lavet nogle ordentlige flight stands til DZC. Et projet, som konsekvent har været nedprioriteret, men det bliver der jo ikke færre af, så nu er første halvdel bygget.

I færdig stand kommer de til at matche resten af hæren.

Horus

Det ser fedt ud.

Og bonus point for trådens titel.  ;D

Formanden

Tak.  :)

Jeg kom endelig lidt videre.

Formanden

Så mistede jeg lige fokus fra baserriet og fik klattet lidt på en gun i stedet.

P

Formanden

Så er half-track'en og en flok af dens venner blevet færdige.

Gobmaster

Hvad er det for en farve, du har brugt på de dersens kasser?

Den må jeg eje.
I never forget a face, but in your case I'll be glad to make an exception

Formanden

Ha ha. Jeg var allerede ved at løbe tør her til morgen, så jeg har måtte opkøbe restlageret. Du ser den aldrig igen med mindre jeg sender dig et billede af tuben.

Fuck den er lækker.

Friis

Hvad var det så for en farve??  :)

Formanden

Jeg ved ikke om jeg må sige det for Jesper? ;D

(Khaki Grey)

Formanden

Jeg fald over en side med alt for lækre X-Wing paint jobs. Totalt copycat, men jeg var simpelthen nød til at prøve originalen er noget mere lækker, men det kan da gå an.

P.E. Daner

Det er du da sluppet rigtig godt fra :)
Du siger bare til hvis du har lyst til at give min samme behandling ;)

Formanden

Quote from: P.E. Daner on 15 June, 2015, 20:21:01

Tak tak - det vil jeg da huske. :D Og i øvrigt tak for at arrangere indkøb af måtter.

Nu så jeg din fine Decimator, og det ville jeg da ikke stå tilbage for, så det er blevet til lidt pimp til den også.

TF Riley

Hov det er da blevet rigtig godt det DZC. God brug af de gamle epic-bygninger. Kommer der nærbilleder af de der alien flyvere?

Formanden

Tak. Det kan da nok arrangeres.  :) Der står også en Opressor og venter, kunne være det skulle være næste projekt?

P.E. Daner

Quote from: Formanden on 24 June, 2015, 23:13:08
Quote from: P.E. Daner on 15 June, 2015, 20:21:01

Tak tak - det vil jeg da huske. :D Og i øvrigt tak for at arrangere indkøb af måtter.

Nu så jeg din fine Decimator, og det ville jeg da ikke stå tilbage for, så det er blevet til lidt pimp til den også.

Det var da så lidt, vi kan jo ikke have at folk går ned på udstyr ;)

Fin decal du har fået lavet på den Decimator :)

Formanden

Det er åbenbart ikke så let at tage sig sammen til tage billeder af sine nymalede dukker, men nu fik jeg da taget mig sammen til et klassebillede af første forsøg udi det (for mit vedkommende) nye sort - Malifaux. Og så lige en flok gadelamper.

KimH

nice - så lige din tråd nu ....
Hvis du er i tvivl - så charge !

helmet

Friis

Du går til den Søren, de er MEGET flottere end sidst jeg så dem  ;)

Gnyf

Det ser rigtigt godt ud!

Hvis jeg må give en lille smule konstruktiv kritik, synes jeg at du lige skal gå over de blå flammer med en lidt lysere farve, så de springer lidt mere i øjnene. Det kan selvfølgeligt også godt bare være billederne :)

Formanden

Quote from: Gnyf on 26 January, 2016, 09:31:26
Det ser rigtigt godt ud!

Hvis jeg må give en lille smule konstruktiv kritik, synes jeg at du lige skal gå over de blå flammer med en lidt lysere farve, så de springer lidt mere i øjnene. Det kan selvfølgeligt også godt bare være billederne :)

Tak & Enig. De er lidt mere nuancerede end billederne antyder. Men jeg er bestemt heller ikke helt glad for resultatet på den front.

Formanden

Længe siden. Jeg må nok indse, at det er meget svært at få taget mig sammen til at få taget billeder. Men nu har jeg forsøgsvis kapret fruens spejlreflekskamera, det er første gang jeg forsøger mig med den slags.

Og i den festlige anledning, samt at jeg (for lige nu) ikke planlægger at male flere tyskere kommer her et gruppebillede.

Næste projekt er at få malet mig igennem Space Hulk. Det er meget længe siden jeg har malet en marine sidst, og dejligt med lidt afveksling fra grøn og brun.  ::)

Cool Hand Luke

Sikke en fin terminator. Flere af den slags

Formanden

Forsøger at få malet et Chaos Pact team. Men kæmper lidt med team farverne. Ikke at de har meget tøj på. Men det forestiller jeg mig skal være stribet i gul og sort/blå. Men hvilken farve til rustningen? Til nu har den været lilla, grå og så nu blå.