News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Random ramblings

Started by VonPanne, 26 March, 2016, 15:39:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

VonPanne

Glitter

VonPanne

Jeg kan udfylde ventetiden med at fortælle at der gennem tiden har været knap 190 forskellige personer der har deltaget i Lethian :)

Der er to deltagere (ud over dommerne, naturligvis) der deler førstepladsen om at have deltaget i flest Lethians - Pete the Slayer og Shark - der begge har deltaget 6 gange.

Glitter

Glitter

Kan I komme med et nærmere estimat for en offentliggørelse? Bare så jeg kan få blodtrykket lidt ned (eller op). Min F5-knap bliver slidt!

VonPanne

Løb en tur ned af vejen og tilbage igen, så er det nok på plads ;)

Lasse

... eller anvend funktionen "Notify", så får du en besked, hver gang der bliver skrevet i denne tråd - uanset, hvor ligegyldigt det måtte være :D
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Glitter

Så trækker jeg lige tiden med at vise min dedikation:

Glitter

Quote from: VonPanne on 26 March, 2016, 16:28:03
Løb en tur ned af vejen og tilbage igen, så er det nok på plads ;)

Men vejen er jo lang. Men er den lang nok?

Lasse

VonPanne

Hvor langt nåede du? ;)

Kort med startlen, lenbonusser og adgang til de lukkede boards kommer i aften.

Glitter

okkel

læg i øvrigt mærke til at vi har 30 deltager med:

0 "Daemons"
0 "Dark elves"
4 "Beastmen"
2 "Bretonia"

Jeg skal love for at 9th Age har rusket op i tingene!  :)

Kristian

Hurra, længe leve kong Skrammelborg o hold hvid! Død over den falske konge ugluk hin nederen.
Konge af Lethian!

Glitter

Andre end mig har det måske sådan, at de ikke kan vente til om 14 dage. Dette er min måde at håndtere det uagtet at jeg burde få malet nogle figurer.

Fredags Mathhammer #10: Flasker det sig?

Ninu

Lige nu ønsker jeg den er længere væk.. skal nærmest male hele hæren :|
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Kristian

Quote from: Glitter on 03 April, 2016, 23:47:04
Andre end mig har det måske sådan, at de ikke kan vente til om 14 dage. Dette er min måde at håndtere det uagtet at jeg burde få malet nogle figurer.

Fredags Mathhammer #10: Flasker det sig?

Man skal jo altid vente til sidste øjeblik med at male, det herve meget bedre tidsfordriv  :)
Konge af Lethian!

grauballe

er det her, eller er der et specifikt sted man skal hive fat i arrang0rene hvis man gerne ville snakke 0m en tema hær?

Glitter

Quote from: Kristian on 05 April, 2016, 08:29:01
Man skal jo altid vente til sidste øjeblik med at male
Så passer figurerne også bedre ind i malestilen (panik før lukketid).

VonPanne

Quote from: grauballe on 05 April, 2016, 09:35:36
er det her, eller er der et specifikt sted man skal hive fat i arrang0rene hvis man gerne ville snakke 0m en tema hær?

Send en PM til okkel og Lasse :)

VonPanne

Jeg minder om at der er deadline på søndag d. 10. kl. 23:59 for at hver holdleder sender en besked til mig med info om startopstilling, mm. Dvs.:

1) Hvilke hære der skal starte i hvilke af jeres len. To hære må ikke starte i samme len. Brug venligst spillernr. og navn, samt lennr.

2) Fortæl om der er hære der skal marchere fra kampagnens start. Dvs. angiv hvem, fra hvilket lennr. og til hvilket lennr.

3) Fortæl om I vil medbringe et monument, hvilket og i hvilket len det skal placeres (husk, at en spiller fra holdet skal selv have dette stykke terræn med).

Bemærk, jeg behøver ikke at få at vide hvilke spillere der har hvilke lenbonusser og items. Det skal I bare have på plads til kort før kampagnestart, når I får udleveret de tilsvarende kort, som hver spiller skal opbevare sammen med sin hær.

Lasse

Quote from: VonPanne on 08 April, 2016, 12:56:54
3) Fortæl om I vil medbringe et monument, hvilket og i hvilket len det skal placeres (husk, at en spiller fra holdet skal selv have dette stykke terræn med).

Mht. monument, så er det ikke obligatorisk. Det er bare en mulighed for holdet til at sætte sit præg på Lethian kortet.
Hvis i har et stykke fint terræn, som i ikke lige ved hvordan reglerne for skal være, så bare skriv det, og så finder vi på noget godt.
Uanset, så må i meget gerne sende et billede af terrænet til mig lassegeert_at_gmail.com så jeg kan få opdateret len kort mm. :)

VonPanne

Oooog jeg glemte selvfølgelig lige et punkt mere:

4) Fortæl om I ønsker en alliance med et andet hold

Glitter

Hvor er Lethian
Hvor er min krone
Hvad skal jeg bruge mine aftener til
Det er noget skrammel

okkel

Quote from: Glitter on 21 April, 2016, 16:20:51
Hvor er Lethian
Hvor er min krone
Hvad skal jeg bruge mine aftener til
Det er noget skrammel

Haha, I see what you did there! Men med en nyfoedt baby og en nystartet PhD burde du da kunne finde noget at bruge tiden til!