News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Giant Fanatic 2016

Started by Renegade, 30 June, 2016, 15:57:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Ville jeg deltage i verdens første (og sikkert største) Warhammer Age of Sigmar turnering med Generals Handbook opdateringen?

Ja - jeg har allerede booket weekenden i Sigmars navn.
31 (25.2%)
Nej - det er sgu en tynd kop te - selvom jeg og mine venner ikke har prøvet det.
71 (57.7%)
Måske - hvis oplægget er stærkt som Khornes Chosen.
21 (17.1%)

Total Members Voted: 123

Voting closed: 30 July, 2016, 16:07:11

Gil

Quote from: Ni on 20 July, 2016, 07:37:50
Quote from: Gil on 19 July, 2016, 11:27:23
... turneringsspillere står for 5-8% af deres kunder, og derfor er de ligeglade med jeres meninger, for i påvirker ikke salget nok til at det har nogen impakt. ...

Det er så vist det GW omsider har forstået ikke er helt korrekt :)

Nej, de har bare valgt at lave et regelsæt til de folk også, og ud fra deres egne udtalelser, har det hele tiden været planen, men de valgte at vente med det til det var klart.
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Mini Munchkin

"Warhammer Age of Sigmar turnering - 60-80 billetter til salg. 350,- kr"

Det kan godt være at ovenstående er målet, men det kommer i min verden aldrig til at ske, da slet ikke hvis man vil have 9A ved siden af.

Prøv at se på Legacy i Lyngby: 30 pladser 19 på venteliste og tilmeldingen åbnede 1. juli. http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=95625.0
Der er dælme en stor interesse for 9A, hvilket ikke ville være mindre til et GF, som alle har positive minder fra.

mvh Mads Hammer

Pete the Slayer

Quote from: PeterThuborg on 20 July, 2016, 11:25:55
Kære Daniel,

Dejligt der er nogen der tør prøve noget nyt. Trist at PF eksploderer i sure neckbeards. Don't feed the trolls...

Er vi på 9. side eller sådan noget, uden at folk har kaldt hinanden grimme ting. Så kom du forbi! Det var rart, for jeg har brændt inde med ukonstruktiv nerdrage siden første side.

Jeg er ikke så godt inde i det der internet-lingo, så jeg er ikke 100 procent med på termen "neckbeard". Selv er jeg glatbarberet fra tæerne til hårgrænsen, så det er næppe mig. Men "sur" er måske også det vigtigste ord. Jeg tænker ganske vist kun sjældent på Age og Sigmar, men NÅR jeg gør, så bliver jeg sur. Fyldt op af had faktisk, fordi det er så stor en fornærmelse af mit intellekt, at skifte min engang så elskede hobby ud med et legespil på samme kompleksitetsniveau som Pokemon-kort eller helte-ludo. Alle 3 spil er da underholdende nok en enkelt gang, men ikke noget voksne mennesker praktiserer uden for far-dag i børnehaven. Jeg behøver ikke - ligesom med ludo - at gøre mere end at læse reglerne for at se, at det er under mit niveau.

Dem, der rent faktisk spiller AoS og nyder det, har jeg selvfølgelig intet imod. [EDIT - sjovt, men forkert -->] Jeg så engang 4 myrer, der sammen slæbte en fyrrenål henover skovbunden. Nålen var meget større end dem. Et pudsigt og imponerende syn, men i sidste ende var der tale om underlegne væsener, som foretog sig en for mig ligegyldig aktivitet. Sådan ser jeg også på AoS-folket, selvom I er fine mennesker i øvrigt.

Jeg er imponeret af dem, der opfordrer til, at vi sameksisterer. Tilmed i et høfligt toneleje. Og af alle der engagerer sig i at arrangere noget stort og fedt som GF. Bare jeg var mere som jer! Jeg håber, det lykkes at få Giant Fanatic til at leve. Hvis nogen gider spille AoS en hel weekend er det fint. 40K har jo også fået deres hjørne at lege med flyvere i, så hvorfor ikke.

Men i sidste ende skal der et voksenspil i centrum, hvis det skal minde om Giant Fanatic, og det betyder, at der er brug for en stor turnering i 9th age.

Arrogant måske, men giv mig nu bare det! 100 pladser.
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

kpl.blutch

Quote from: kpl.blutch on 20 July, 2016, 12:07:34
Men nu har jeg åbnet en tråd for T9A spillere til GF. Så kom over til os andre, og så giv AoS drengene en chance for at kunne komme herind, uden at de behøver at "frygte" at de bliver kørt over af os T9A spillere.
Så kan du jo tage Kristian med, og fortsætte jeres, i øvrigt ganske interessante, diskussion derinde :)
Christoffer

Quote from: Pete the Slayer on 20 July, 2016, 23:37:35
Quote from: PeterThuborg on 20 July, 2016, 11:25:55
Kære Daniel,

Dejligt der er nogen der tør prøve noget nyt. Trist at PF eksploderer i sure neckbeards. Don't feed the trolls...

Er vi på 9. side eller sådan noget, uden at folk har kaldt hinanden grimme ting. Så kom du forbi! Det var rart, for jeg har brændt inde med ukonstruktiv nerdrage siden første side.

Jeg er ikke så godt inde i det der internet-lingo, så jeg er ikke 100 procent med på termen "neckbeard". Selv er jeg glatbarberet fra tæerne til hårgrænsen, så det er næppe mig. Men "sur" er måske også det vigtigste ord. Jeg tænker ganske vist kun sjældent på Age og Sigmar, men NÅR jeg gør, så bliver jeg sur. Fyldt op af had faktisk, fordi det er så stor en fornærmelse af mit intellekt, at skifte min engang så elskede hobby ud med et legespil på samme kompleksitetsniveau som Pokemon-kort eller helte-ludo. Alle 3 spil er da underholdende nok en enkelt gang, men ikke noget voksne mennesker praktiserer uden for far-dag i børnehaven. Jeg behøver ikke - ligesom med ludo - at gøre mere end at læse reglerne for at se, at det er under mit niveau.
Dem, der rent faktisk spiller AoS og nyder det, har jeg selvfølgelig intet imod. Jeg så engang 4 myrer, der sammen slæbte en fyrrenål henover skovbunden. Nålen var meget større end dem. Et pudsigt og imponerende syn, men i sidste ende var der tale om underlegne væsener, som foretog sig en for mig ligegyldig aktivitet. Sådan ser jeg også på AoS-folket, selvom I er fine mennesker i øvrigt.
Jeg er imponeret af dem, der opfordrer til, at vi sameksisterer. Tilmed i et høfligt toneleje. Og af alle der engagerer sig i at arrangere noget stort og fedt som GF. Bare jeg var mere som jer! Jeg håber, det lykkes at få Giant Fanatic til at leve. Hvis nogen gider spille AoS en hel weekend er det fint. 40K har jo også fået deres hjørne at lege med flyvere i, så hvorfor ikke.
Men i sidste ende skal der et voksenspil i centrum, hvis det skal minde om Giant Fanatic, og det betyder, at der er brug for en stor turnering i 9th age.
Arrogant måske, men giv mig nu bare det! 100 pladser.

Quote from: Mini Munchkin on 20 July, 2016, 23:31:40
"Warhammer Age of Sigmar turnering - 60-80 billetter til salg. 350,- kr"
Det kan godt være at ovenstående er målet, men det kommer i min verden aldrig til at ske, da slet ikke hvis man vil have 9A ved siden af.
Prøv at se på Legacy i Lyngby: 30 pladser 19 på venteliste og tilmeldingen åbnede 1. juli. http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=95625.0
Der er dælme en stor interesse for 9A, hvilket ikke ville være mindre til et GF, som alle har positive minder fra.
mvh Mads Hammer

Hvad er det I ikke fatter. Hold nu op, og kom over I T9A tråden ! Så kan I gå nørde amok over AoS alt det I vil

Men lad nu den her tråd handle om AoS til GF. De HAR fattet pointen. TRO MIG !!!

Christoffer

okkel

Rolig nu Peter. Jeg synes også hans indlæg var dumt, provokerende og powerfist uværdigt men der er ingen grund til at bevise at man kan undergå det.

Nej AoS spillere er ikke intellektuelt underlegne lige så lidt som go spillere er 9 th age spillere intellektuelt overlegne. Vi er i hobbyen for at have det sjovt og folk vælger de spil som de personligt synes er sjovest ? ikke nødvendigvis de mest udfordrende spil de kan overskue (ellers var der forhåbentlig heller ikke mange der spillede 9 th age eller for den sags skyld andre af de spil gf forhåbentligt kommer til at tilbyde). Og jo selvfølgelig kan vi sameksistere ligesom vi gør med alle de andre spil. Vi er nok ikke enige om alt (det er vi jo heller ikke inden for hvert spil) men i sidste ende er vi enige om at hygge os med figurspil og fantasiverdener.

okkel

Og kpl.blutch al forskning viser at hvis man vil undgå at to grupper opbygger et fjendskab til hinanden så er den bedste måde at snakke sammen. Kun at debattere med folk man er enig med får med tiden en til at blive mere fundamentalistisk i ens overbevisninger og opfatte folk med andre holdninger som idioter/mindre værdige. Men der skal naturligvis være tale om en egentlig debat og ikke tilsvininger. At dele os i forskellige tråde så snart vi er uenige og så ellers side og give hinanden ret i hver sin tråd virker måske nok som en god måde at undgå skænderier men på sigt gør det bare problemerne større og med enkelte undtagelser er det jo faktisk lykkedes at køre denne tråd uden at ende i meningsløs mudderkastning.

Nixon

Det her er vanvittigt! Jeg er målløs. Har ikke opleve noget ligemde siden WARMACHINE kom til DK. Vi burde alle vide bedre.
Pete du er, efter min opfattelse, gået langt over stregen.

PeterThuborg

"sure neckbeards" var nok lige i overkanten. Det var ikke meningen, den er jeg ked af. Det jeg mente var egentligt, at det var ærgeligt tråden skulle ende i diskusioner om AoS versus andre systemer, hvorfor GW gjorde som de gjorde osv.

Til OP: igen, tak for at forsøge at holde en stor dansk turnering i live. Jeg tror dog der vil være stor rift efter T9A billetter, så måske skal pilen pege langt mere i den retning hvis det skal være en succes(?). En 25-30 personer på AoS er nok mere realistisk. Jeg forstår dog godt hvis det er noget andet du/I vil forsøge.

Pete the Slayer

Quote from: PeterThuborg on 21 July, 2016, 01:53:47
"sure neckbeards" var nok lige i overkanten. Det var ikke meningen, den er jeg ked af. Det jeg mente var egentligt, at det var ærgeligt tråden skulle ende i diskusioner om AoS versus andre systemer, hvorfor GW gjorde som de gjorde osv.

Til OP: igen, tak for at forsøge at holde en stor dansk turnering i live. Jeg tror dog der vil være stor rift efter T9A billetter, så måske skal pilen pege langt mere i den retning hvis det skal være en succes(?). En 25-30 personer på AoS er nok mere realistisk. Jeg forstår dog godt hvis det er noget andet du/I vil forsøge.

Meget bedre. Jeg bliver inspireret til at undskylde for at sammenligne nogensomhelst med undermennesker/insekter. Undskyld.

Min holdning til AoS (spillet - ikke spillerne) er dog nu en gang som skrevet. Jeg ville ikke have delt den holdning her, men det skete alligevel pga. ophobet frustration, som blev antændt af "Neckbeards"-kommentaren. Jeg har det MEGET bedre nu. Ren terapi. Tak for det.

Forslag om 100 pladser til 9th age kan vist godt gentages. Det er bare så tydeligt, at det er det turneringsscenen vil ha...
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

Kristian

Fredelig sameksistens er vejen frem her.
I år kan det nok godt lade sig gøre at sælge 100 9th pladser. Sikkert også næste år. Men på et tidspunkt vil man nok kunne mærke at folk langsomt falder fra og ikke umiddelbart bliver erstattet af nye unge kræfter.

Men det er jo noget jeg kun kan gætte på. Faktum er at ingen kender det fulde billede af mljøet.
Kun ganske få er i kontakt med alle facetter af figurspilsmiljøet i DK. Her på PF har vi meget fokus på turneringsdelen af miljøet. Historisk set har det kun bestået af en lille del af den samlede nørde population. PF virker enddog afskrækkende på dele af den danske hobbybefolkning og de trækker sig tilbage til deres kældre.

Det har også været sådan på PF at andre tilgange til hobbyen end den turneringsorienterede, har haft trange kår. Ligeledes har det været svært for nye spil at finde plads, uden at det skulle svines til. Det undrer mig at man føler trang til at nedsable andres måder at have det sjovt på. Selvom man måske nok selv mener at man går efter bolden(selve spillet) så efterlader det stadig et aftryk på manden(spilleren). Når man sviner noget, nogen synes er fedt, så sviner man indirekte også dem der synes at det er fedt.

Selvom fantasy traditionmelt har været det største spil til GF, står det jo ikke skrevet i sten at det altid skal være sådan.
Hvis det kan lade sig gøre at have AoS som det bærende spil, så bare giv den gas med det. Min egen teori er dog at der nok går et par år før det kan blive en realitet, men jeg har jo(ofte) taget fejl før.

Mvh
Kristian
Konge af Lethian!

Safran

Quote from: Nixon on 21 July, 2016, 01:17:15
Det her er vanvittigt! Jeg er målløs. Har ikke opleve noget ligemde siden WARMACHINE kom til DK. Vi burde alle vide bedre.
Pete du er, efter min opfattelse, gået langt over stregen.
.

Helt enig, med det der lorte fald du kom med der peter det var super barnligt. Det er et spil husk det.
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Niller

[MOD]
Til alle:

Husk at læse LÆS HER: Regler for turneringsboardet førend at der postes. Her står der b.l.a:
Quote from: Skummelkrat on 04 August, 2009, 17:17:30
- Hvis du føler dig provokeret, kan du rapportere et indlæg til moderatorerne ved at trykke 'report to moderator.' Lad være med at gå agurk og give igen af samme mønt. Det fører aldrig til noget godt.

Så drop de der post hvor i går agurk på hinanden og raser på den person, eller de spil, som i ikke bryder jer om.

Mvh
Niels "Niller" Thorup
Moderator

[/MOD]

El Rey

QuoteDet undrer mig at man føler trang til at nedsable andres måder at have det sjovt på. Selvom man måske nok selv mener at man går efter bolden(selve spillet) så efterlader det stadig et aftryk på manden(spilleren). Når man sviner noget, nogen synes er fedt, så sviner man indirekte også dem der synes at det er fedt.

Havde AoS været et nyt spil og WFB var forsat, så tror jeg ikke dette had havde været der. Folk er sure over hvad der er sket og det går ikke lige væk. Der er ingen tvivl om at der er mange gamle WFB spiller der er bitter over hvad der skete med deres hobby og det går så ud over AoS, da de ser det som grunden. Det nok lidt som hvis konen går fra en for en anden mand, hvor AoS er den nye mand. Jeg har ikke noget imod dem der spiller AoS eller 40K, selvom jeg ikke bryder mig om spillesystemerne.

Jeg synes da også denne tråd har forløbet ok, til fornyeligt, hvor der kommer et indlæg med en stikpille som en person så bidder på. Alt dette kunne dog været udgået hvis Daniel havde kommet med et svar, som lovet, for lang tid siden. Da tråden forlængst har bevæget sig i en helt anden retning.

Andreas 2.0

Uanset hvor lang tid Daniel tager om at svare, så skal folk stadig tale pænt. Come on guys. AoS. AoS. AoS! AOS! :D
Læs mere på min blog Bitter Old Painters

Dender82

Quote from: El Rey on 21 July, 2016, 10:57:06
QuoteDet undrer mig at man føler trang til at nedsable andres måder at have det sjovt på. Selvom man måske nok selv mener at man går efter bolden(selve spillet) så efterlader det stadig et aftryk på manden(spilleren). Når man sviner noget, nogen synes er fedt, så sviner man indirekte også dem der synes at det er fedt.

Havde AoS været et nyt spil og WFB var forsat, så tror jeg ikke dette had havde været der. Folk er sure over hvad der er sket og det går ikke lige væk. Der er ingen tvivl om at der er mange gamle WFB spiller der er bitter over hvad der skete med deres hobby og det går så ud over AoS, da de ser det som grunden. Det nok lidt som hvis konen går fra en for en anden mand, hvor AoS er den nye mand. Jeg har ikke noget imod dem der spiller AoS eller 40K, selvom jeg ikke bryder mig om spillesystemerne.

Jeg synes da også denne tråd har forløbet ok, til fornyeligt, hvor der kommer et indlæg med en stikpille som en person så bidder på. Alt dette kunne dog været udgået hvis Daniel havde kommet med et svar, som lovet, for lang tid siden. Da tråden forlængst har bevæget sig i en helt anden retning.

Stikpillerne starter på side 2

"AoS vil aldrig komme på tale."
"AoS - God, GW og nu GF hates us all..."

Jeg ser virkelig ingen grund til skulle skrive disse ting, måske man bare skulle gå væk fra sit keyboard, og lade folk der kan opføre sig ordentligt om at skrive på PF ?

Også er din sammenligning med utroskab helt hen i vejret og måske der skulle overvejes en ekstra gang når man er Admin inden man taster løs, du har selv smidt en stikpille i den her tråd og også i andre AoS relaterede tråde, synes ærlig talt det halter når man som Admin ikke selv overholder vores "kodeks"

Mvh.
"I am the last of my kind in a world I do not understand.
Gone is the age of reason and certainty and now there is only Hatred and Pain.
Tis a war that I have been abandoned in but I will not stop till either my foe or my kin lay dead upon the snow."

kpl.blutch

"Jeg ser virkelig ingen grund til skulle skrive disse ting" . Så skulle du have ladet være

Hvis du har et problem med, hvad en Admin skriver, så rapporter det til en anden Admin, eller skriv det til vedkommende i en PM

Der er ingen grund til at puste til ilden herinde ;)

Christoffer

Stefan

Kære alle entusiaster, hvor er det skønt at se hvordan i brænder for vores fælles hobby. Vi holder alle af at bryde hjernen med taktik, male figurere og kaste terninger.

Vi ønsker hinanden det bedste, selvom vi kan stikke lidt til hinanden ved lejlighed. Denne tråd er et udtryk for liv og glade dage. Lad os nu ikke være hverken rapkæftede eller tyndskindede.

Det er ikke liv eller død for det ene eller andet spil hvordan pladser fordeles - en enkelt turnering afgører næppe er spils skæbne.

Det eneste lidt trælse jeg kan få øje på i denne sammenhæng er måden det gode GF navn behandles på af den kommende arrangør.

Det er nok bare mig der er for skeptisk, men jeg synes GF og spillere fortjener bedre.

Hakuna Matata og god sommer!

Vh,
Stefan

okkel

Quote from: Dender82 on 23 July, 2016, 00:08:47
Stikpillerne starter på side 2

"AoS vil aldrig komme på tale."
"AoS - God, GW og nu GF hates us all..."

Jeg ser virkelig ingen grund til skulle skrive disse ting, måske man bare skulle gå væk fra sit keyboard, og lade folk der kan opføre sig ordentligt om at skrive på PF ?

Altså var der tale om en tråd inde på et AoS board hvor folk kom ind udelukkende for at svine spillet ville jeg give dig ret. Men nu er det en tråd hvor der står at hvis GF skal blive til noget så skal der findes en erstatning for 8th edition, og der bliver så spurgt om folk vil slutte op om AoS med nogle nye (ikke kendte) reger til det formål. Man kan selvfølgelig ikke vide om det er henvendt til nytilkomne/40 K spillere der har kastet sig over AoS men givet at hobbyen ikke er vokset eksplosivt på det seneste er det vel ikke helt urimeligt at regne med at det i høj grad også er et spørgsmål til de fantasy spillere som indtil nu har aftaget en stor del af biletterne til GF.
Læser man tråden sådan (og det gjorde jeg i hvert fald) er "AoS vil aldrig komme på tale." vel ikke nogen urimelig udtalelse, hvis man virkelig aldrig kunne finde på at købe en AoS billet. Det er som nævnt mange gange ikke det samme som at sige at der er noget galt med folk som spiller AoS. Men AoS er bare tydeligvis overhovedet ikke spillet for den person du har citeret. Det er man simpelthen nød til at kunne kommunikere til arrangøren når han nu spørger ud i comunitiet. Hvad anden post angår: "us all..." naturligvis faktuelt forkert og det er helt sikkert lette polemisk men det handler stadig udelukkende om spillet.

Det er et debatforum for figurspil så som udgangspunkt er det naturligvis tilladt at debattere figurspil så længe man holder det i en god tone og der er intet i ordensreglerne imod dette (medmindre man selvfølgelig anser AoS vs 9th Age for en religiøs strid  :) ). Desuden er det som tidligere nævnt den bedste måde at undgå konflikter at debattere med folk med andre holdninger end en selv frem for at sidde i hver sin lukkede gruppe og hidse hinanden op. MEN det kræver altså at folk kan se forskel på kritik af et spil og så kritik af dem der spiller det. Jeg er med på at der tidligere har været negative udsagn om AoS spillere på diverse netfora fra frustrerende 9th Age spillere men det betyder altså ikke at det også er tilfældet her (Kent's eksempel med en eks er naturligvis en klar overdrivelse men er et forsøg på at illustrere den følelse og jeg kan simpelthen ikke se hvordan det kan falde andre end evt hans eks'er for brystet. overdrivelse er trods alt en almindelig måde at fremme forståelse).

Før Peter reagerede for voldsomt på Peters post (og det er alle incl Peter vist enige om) så var der som jeg ser det følgende post som ikke var specielt diplomatiske overfor folk som spiller noget andet end en selv:
-Carstone skriver: "Nej til AoS, for jeg har ikke prøvet det og ved reelt ikke hvad jeg udtaler mig om", hvilket er endnu en stigmatisering af folk som ikke ønsker at spille AoS af den ene eller anden grund (spiltyppe, figure, historie, GW, ...) i øvrigt er det ifølge ham ok hvis man i stedet spille KoW?
-Skovtrold skriver at han ikke fatter at folk stadig støtter GW og bruger udtrykket "slikke dem i røven". Det kan vi godt blive enige om ikke er specielt konstruktivt.
-Ni poster en gif som jeg i hvert fald tolker som om han anklager flok der ikke kan lide AoS for at tude. Han har ikke valgt at gøre det klart at meningen var en anden.
-PeterThuborg skriver: "Dejligt der er nogen der tør prøve noget nyt. Trist at PF eksploderer i sure neckbeards. Don't feed the trolls..." indtil flere svinere til 9th Age spillerne.
-Og så har vi så Peters post.

For det første er det ikke særlig mange negative posts om medspillere på 9 sider. For det andet er enkelte AoS spillere ca lige så meget ude med riven efter 9th Age spillere som enkelte 9th Age spillere er ude med riven efter AoS spillere.  Det er VIRKELIG ikke for at pege fingre men blot et forsøg på at illustrere at AoS spillere ikke bliver specielt forfulgt.

Og til sidst: Lad nu være med at være for meget efter Daniel for at overskride hans egen deadline. Det er et kæmpe arbejde at arrangere GF og det tager mange flere ressourcer end de fleste tror. Jeg ved ikke om han selv er blevet overrasket over dette, om han venter på indput fra arrangøre af de forskellige spil, undersøger om han kan få en løsning med flydende biletter implementeret eller hvad forsinkelsen skyldes. Men jeg er sikker på at der er en god forklaring og at i højest demoralisere ham ved at blive ved med at rykke.

Nixon

Meget fin gennemgang af forløbet Okkel.
- Så nu vælger vi at kigge frem, for at finde det vi er fælles om, frem for at fokusere på det der deler os.

Stefan

Okkel du skriver, "Det er et kæmpe arbejde at arrangere GF og det tager mange flere ressourcer end de fleste tror."

Point taken, jeg trækker snuden til mig.

Vh,
Stefan

okkel

Ja Stefan vi har begge erfaringer med at arrangere andre arrangementer og derfor regner jeg også med at du udemærket er klar over at det jo ikke kun  er en tråd på powerfist man skal pt skal tage sig af. Der er rigtig mange andre ting og selvom vi naturligvis alle sammen gerne vil vide hvad der foregår kan jeg godt forstå hvis han prioriterer ting som er essentielle for at arrangementet bliver til noget frem for denne tråd. Jeg tror godt du kan regne med at han er klar over at vi rigtig gerne vil vide mere så din (og andres) kritik ændre nok ikke andet end at det gør det mere surt.

Det kan naturligvis også være han sidder og overvejer om han synes det er det værd med den begrænsede mængde AoS deltagere, eller at der foregår noget helt 3. Jeg har bare svært ved at se noget scenarie hvor man opnår noget som helst positivt ved at brokke sig over noget han ikke kan undgå allerede at vide ikke er optimalt.

Stefan

Det var ikke ment som brok. Jeg skriver som jeg gør fordi mine alarmklokker ringer. Det er som om du ønsker at GF skal blive en realitet uanset kvalitet?

Det er svært at være uenig i at denne opstart med en 10 sider lang tråd ikke er optimal. Du kan sagtens finde på alle mulige undskyldninger for, at denne del ikke fungerer, men det er, mig bekendt, spekulation. Tråden lugter tilgengæld langt væk af glade nørder, som brændende ønsker sig en fed turnering. Hvilket er fedt  :D

Til dem ønsker jeg mig et GF som lever op til navnets brand og historie og giver dem den oplevelse de forventer af GF.

Vh,
Stefan

okkel

Quote from: Stefan on 23 July, 2016, 17:35:45
Det var ikke ment som brok. Jeg skriver som jeg gør fordi mine alarmklokker ringer. Det er som om du ønsker at GF skal blive en realitet uanset kvalitet?

Altså rent egoistisk vil jeg sådanset hellere have at dette GF bliver aflyst og man vender stærkt tilbage næste år end at man laver noget middelmådigt i år og GF dør med det, da jeg bor i Schweiz foreløbig indtil jul og har ca 30% chance for at deltage i år mod 80% næste år.
Men jeg har bare mere tillid til folkene end som så. Langt de fleste har jo trods alt været med før selvom det er en ny mand i front. Jeg tvivler helt ærligt på at de pludselig går hen og laver noget af en helt umulig kvalitet.

Bakunin

Hva så - kommer der GF i år?

Renegade

Hej alle sammen,

Jeg beklager den alt for sene udmelding.

Jeg har læst alle beskederne igennem, filtreret det ned til hvad der egentligt menes og har taget den konstruktive kritik til følge af hvad der er blevet sagt og skrevet - også mellem linjerne ;-)

Torsdag den 4. august kommer der billetter til salg til Giant Fanatic 2016 der afholdes den 1.-2. oktober. Så har man 2 måneder til at forberede sig, male figurer op og planlægge sin weekend.

Der vil komme flg. turneringer til salg:

Warhammer 9th Age.
Warhammer 40,000.
Warhammer Age of Sigmar.
Warmachine & Hordes MkIII.
X-Wing Miniatures.
Guild Ball.
Infinity.
Blood Bowl.
(Hvis der mangler et spilsystem man gerne kunne tænkte sig at deltage i, så hiv fat i mig).

Regler, scenarier, opsætning, krav til de enkelte turneringer m.v. tilgår.

Hvis der 14 dage før arrangementet ikke er solgt billetter nok til at Giant Fanatic økonomisk kan løbe rundt, vil det aflyses og alle vil selvfølgelig få deres penge retur. Billetter kan ikke annulleres eller refunderes medmindre at Giant Fanatic bliver aflyst - ellers bliver det en umulighed at planlægge.

Jeg glæder mig til at komme videre med Gf 2016.

De bedste hilsner.
Daniel.
Besøg www.fanatic.dk for mere information.

Alle meninger og synspunkter i disse posts har intet at gøre med eventuelle firma forbindelser eller arbejdsmæssige forhold.