News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Giant Fanatic 18 - Malifaux turneringer 1-2 oktober i Remisen

Started by kOOn, 15 August, 2016, 06:51:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeg forventer at ville deltage

Lørdag, 4 spil 50SS
3 (37.5%)
Søndag, 4 spil 35 SS
5 (62.5%)
Det er et håbløst oplæg! (Angiv venligst hvorfor du ikke vil deltage)
0 (0%)

Total Members Voted: 8

kOOn

Jeg har overtalt Daniel til at der bør være ikke bare en, men 2 Malifaux turneringer til GF 18.

Først vil jeg gøre opmærksom på at jeg bestemt ikke er den mest kvalificerede til at arrangere en Malifaux turnering.
Men nu har jeg kastet mig over det og da ingen andre tog initiativet måtte jeg.

Jeg håber på at få lidt assistance hen ad vejen. Jeg får bestemt brug for dommerassistance, i det mindste en spillende en af slagsen.

Oplægget lige nu er:

Lørdag 1 oktober 50SS, Fixed faction, 4 spil, turneringen for de garvede spillere.
Søndag 2 oktober 35SS, Fixed master, 4 spil for de lidt øvede.

Der vil være 8 pladser til begge turneringer.
Jeg vil bede evt. deltagere være lidt selvkritiske og tilmelde sig den turnering de passer ind i, der er ikke meget ved at en af de garvede rydder bordet 4 gange om søndagen.
Hvis lørdagen bliver hurtigt udsolgt har jeg dog forståelse for at der kommer garvede spillere også om søndagen :)

Program etc. vil komme senere.
Det bliver GG16 regler.
Fuldt malede crews,

Lørdag:
Round 1 - Guard The Stash, Corner Deployment
Round 2 - Turf War, Standard Deployment
Round 3 - Squatter's Rights, Flank Deployment
Round 4 - Headhunter, Standard Deployment

Søndag:
Game 1 - Stake a Claim, Close Deployment
Game 2 - Turf War, Standard Deployment
Game 3 - Guard The Stash, Corner Deployment
Game 4 - Extraction, Standard Deployment

Turneringen er ment som en mulighed for at møde andre med kærlighed til Malifaux.
Det bliver ikke en hardcore turnering, jeg forventer at hyggelige spil er det i kommer for.
Det vil formentligt blive afspejlet i de endelige regler for at score TP

Hvis der kommer til at mangle en spiller een af dagene træder jeg selv til og køber en billet.
Jeg kommer selvfølgeligt ikke til at kunne vinde noget selv.
Jeg laver dette arrangement fordi jeg indtil nu i min spillekarriere har kørt lidt på frihjul og aldrig stået for et arrangement.

Billetter kommer til salg snarest, men tilkendegive venligst om du kunne tænke dig at deltage.

Nybegyndere er meget velkomne om søndagen, jeg skal nok assistere med at få arrangeret lidt træningsspil i løbet af september hvis nogen har behov.

Med venlig hilsen
Kim
PS. Hvis noget mere garvede og kvalificerede har lyst til at overtage eller give en hånd med er de velkomne!
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Honsou

Jeg er helt klart frisk på lørdag.

Jeg vil gerne være hjælpedommer med regler, hvis folk har spørgsmål i løbet af dagen.

Er det 1. oktober? Måske du lige kunne smide datoer med ind, for en ordens skyld. Til os der ikke har kigget på noget andet GF materiale. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Aziraphale

Jeg regner med, at jeg gerne vil deltage lørdag, men med mit sædvanlige forbehold vedrørende hustru og børn.

Formanden

Hey Kim

Hvordan ser tidsplanen ud? Jeg vil i princippet gerne deltage søndag, men skal til koncert om aftenen, så det afhænger af hvad tid du regner med at vi er færdige?

kOOn

Quote from: Formanden on 06 September, 2016, 12:38:44
Hey Kim

Hvordan ser tidsplanen ud? Jeg vil i princippet gerne deltage søndag, men skal til koncert om aftenen, så det afhænger af hvad tid du regner med at vi er færdige?
Kl 16.

Jeg skal lige overveje om vi skal nøjes med 3 spil  ;)
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind