News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Spejderspilleren

Started by gakkedulla, 03 December, 2013, 14:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Doktorevil

Jeg vil forsøge at presse på, at jagten kommer til at ligge udenfor apoc i kredsen. Men kan ikke love noget før vi kommer lidt nærmere.

princelarming

Du har en gun, Petey - du kan få det som du vil have det...

@Fisker:

Det man siger er man selv, eller noget...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

MichaelAfisker

Fair nok d 29 it is!

Fra nu af bestemmer jeg alt

Doktorevil

Quote from: MichaelAfisker on 14 December, 2016, 11:58:23
Fair nok d 29 it is!

Fra nu af bestemmer jeg alt

@Bimse, WHAT HAVE YOU DONE!?!?

princelarming

Lauge skal nok komme og pædagoge ham eller noget...

Og hvorfor er det mit ansvar, nu hvor det eneste jeg pointerede var at Fisker (ligesom jeg selv) netop ikke tog noget ansvar?
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Doktorevil

Fordi det er dit ansvar at du gav Fisker ansvar for ansvaret. Om så det var med vilje, eller pga. mangle på ansvar, så er det vores realitet nu.

MichaelAfisker

Så ikke mere illoyal snak.

I aften vil jeg tale til folket om mine visioner for fremtiden og om mit fremtidig styrer.

Gorlak

Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Doktorevil

Lauges masochist tendenser kommer frem til overfalden.

ckdaniel

Quote from: MichaelAfisker on 14 December, 2016, 12:58:57
Så ikke mere illoyal snak.

I aften vil jeg tale til folket om mine visioner for fremtiden og om mit fremtidig styrer.

Fra hjertet og ud. Jeg glæder mig til i aften. Bliver talen live-streamet?

princelarming

Talen bliver ranked på TK.

PS: Jeg vil være kalif i stedet for kaliffen! (Nej, jeg vil ej)

Gorlak

Ingen krig til Illfeldt? :(
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Gorlak

Jo da, selvfølgelig. Jeg trækker mig, Aslak kriges med Illfeldt.

Gorlak

Ok super! Og også smart move at tale med dig selv på PF, giver mange flere posts.

MichaelAfisker

Kredsen!

Det siges for at kunne blive en stor leder må man være i besiddelse af talens magt, til at forføre, inspirere og motivere sit folk. men det siger jeg er noget fis.
I skal regeres med hård hånd så I ikke bare forfalder hen i selvbestemt lal.

Jeg ser Kredsen i fremtiden som det absolut største 40k miljø i Dk, hvor 20 borde i brug ikke er en turnering men blot en almindelig torsdag. Største parten af alle turneringer og spillere skal komme fra Kredsen.

Dette vil kræve flere turneringer og arrangementer for at lokke flere til kredsen: nogle casual for at lokke folk ind og nogle competitive for at omdanne nye spillere.

Til at hjælpe mig udnævner jeg Lauge som Oberbefehlshaber des Kredsen.

Gorlak

Beæret tager jeg imod! Min første ordre skal være den totale udryddelse af nåde og medmenneskelighed i alt hammerspil  i kredsen. Jeg hælmer ikke fra Heath snyder!

MichaelAfisker

Vi mangler en daglig update om matches fra Bimse

gakkedulla

Quote from: Gorlak on 14 December, 2016, 22:51:20
Beæret tager jeg imod!

Ligesom Thomas Helmig.

Derudover husker jeg lige, i forbindelse med denne legitime magtovertagelse, på det ærkebagerlige dekret, der er udstedt i forhold til påpegningspolitik. Dette dekret skal fortsat betragtes som totalt og aldeles uomstødeligt.

/Archbaker out

ckdaniel

Quote from: gakkedulla on 15 December, 2016, 08:47:22
Quote from: Gorlak on 14 December, 2016, 22:51:20
Beæret tager jeg imod!

Ligesom Thomas Helmig.

Derudover husker jeg lige, i forbindelse med denne legitime magtovertagelse, på det ærkebagerlige dekret, der er udstedt i forhold til påpegningspolitik. Dette dekret skal fortsat betragtes som totalt og aldeles uomstødeligt.

/Archbaker out

Alle peger på Aslak nu og prompte.

princelarming

Quote from: MichaelAfisker on 15 December, 2016, 07:23:54
Vi mangler en daglig update om matches fra Bimse

Rune vs Taj
Køllen vs Bjarke
Bimse vs Affe
G-streng vs Tarp
Ilfeldt vs Gax

Jawohl!

Gorlak

Tak for god siller, bortset fra Rosenvand :D torsdag kommer jeg og spiller faktisk med Aslak!

ckdaniel

Ja mand og tak for lækker kage. Fedt at Henrik bare lige kom forbi med den. Ikke et øje tørt

Gorlak

princelarming

Jeg forlader hobbyen... møjn!

sebastian ilfeldt

Tak for krig og en dunst af rosenvand der stadig river lidt i næsen:) jeg er også frisk på krig torsdag:)