News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

hva blir man efter warboss?

Started by Broderen!, 14 January, 2004, 14:02:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Broderen!

Hey.

Nu lage jeg lige mærke til at det kun er få herinde som er warbosses, men hva blir man efter det??  ;)
Nu har jeg jo næsten posted 400 post, og er stadig nob!  :( hvornaår blir man warboss!  ;D jeg gider ikk være en nob!! jeg vil hellere have en stor underlig cyborg armour og en kæmpe klo som jeg kan smadre rundt med! hehe... kunne bare godt tænke mig at vide hvor de forskellige grænser går, ang. hvornår man stiger!  ;) ender det så med man blir til ghazghkull til sidst??  ;)

Broderen!
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Nighteye

Du er da på top10 over posters her på siden. Jeg ved så ikke om det er godt eller skidt  ;D

Men os der kun er Orker vil jo gerne bare være Nobz
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

Broderen!

hehe..
Jeg vil være warboss!  ;D waaaaaaaghhh!!!.. men derfor skal man jo ikk bare poste nogle dårlige post bare for at stige...
Jeg kom bare til at tænke på hvor grænsen var mellem de forskellige ting.
Jeg vidste sq ikk jeg var blandt de 10 mest posters.. damn, jeg må få et liv!!....  8)

Broderen!

Nighteye

Hehe. Men når du nu er inde på statistik siden, så tag lige et kig på de seneste dages or måneders stats. Det er sgu flotte tal. Der bliver da lavet nogen indlæg på sådan en måned.
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

Oddball

jeg syntes at der lidt morsomt at 40K delen er dobbelt så aktiv som fantasy, selvom der er flere der spiller fantasy
Poul  "Oddball" Bonderup

The chemist who first synthesized morphine later lost his wife to a fatal overdose of same.

Broderen!

Hey.
Ja det er flotte tal, det er rigtig fedt at se!!  ;)

Ja det er mega griner der er så meget gang i 40K forumet, det viser jo at det har været efterspørgsel på flere 40k spillere og et møde sted vi kunne snakke sammmen osv.. men det er fedt! fanatsy er jo får børn! hehe  ;D

Broderen!

quota

Quote from: Brother Bhall on 14 January, 2004, 15:14:15
men derfor skal man jo ikk bare poste nogle dårlige post bare for at stige...

Helt enig, det ville være plat! :-[ :-*

Quote from: Oddball on 14 January, 2004, 15:28:39
jeg syntes at der lidt morsomt at 40K delen er dobbelt så aktiv som fantasy, selvom der er flere der spiller fantasy

Det er nok fordi mange Fantasy spillere stadig benytter Goblin's Lair. Mange af dem der benytter Powerfist er jo kommet hertil pga 40k delen.

Ang. Warboss bliver man det vidst ved 401, eller også var det 501, jeg har glemt det (det er så længe siden :P). Hvad der kommer efter ved jeg ikke, men mon ikke Powerfist himself ved det? :)

Broderen!

hey.
hvis det er 401 så burde jeg næsten være warboss nu!?..  ;D ;D ;D
Powerfist sig det nu hva blir man!!!!????  ;D

broderen!

quota

QuoteBrother Bhall
Nob

Så var det nok 501 ;)

Broderen!

ØØØØVVVVVVVVV!!!... snøft snøft...

når 100 mere så er den der!  ;D

Broderen!

Powerfist

500 posts = Warboss
Derefter er det kun mig som kan slynge federe titler efter folk, og nej... Det hj?lper ikke at plage!! ;)

Mvh
Thomas "Powerfist" B?rentsen
Thomas Powerfist Bærentsen

Peder

Hvad så med bestikkelse  ;D

Quote from: Powerfist on 14 January, 2004, 16:20:04
500 posts = Warboss
Derefter er det kun mig som kan slynge federe titler efter folk, og nej... Det hjælper ikke at plage!! ;)
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Broderen!

hey kræft handske.

øv 500, så mangler jeg stadig lidt, men du burde seriøst, lave flere titler til folk.
man burde få et andet navn når man runder de 1000 som irit snart gør!
Plaaaaaage plaaaaaaggeee!!!  ;D  ;D

Broderen!

quota

Quote from: Brother Bhall on 14 January, 2004, 16:24:37
man burde få et andet navn når man runder de 1000 som irit snart gør!

Yir! Helt enig. Jeg burde få noget sejt der... Snotling eller noget andet uber ;D

/plage :-*

Doowa

Quote from: Irit on 14 January, 2004, 15:51:54
Quote from: Oddball on 14 January, 2004, 15:28:39

Det er nok fordi mange Fantasy spillere stadig benytter Goblin's Lair. Mange af dem der benytter Powerfist er jo kommet hertil pga 40k delen.

Ang. Warboss bliver man det vidst ved 401, eller også var det 501, jeg har glemt det (det er så længe siden :P). Hvad der kommer efter ved jeg ikke, men mon ikke Powerfist himself ved det? :)

hehe eller også har det noget at gøre med at Fantasy spillerne efterhånden har fået afløb fra at poste alle mulige sindsyge armyliste ideer og spørgsmål og nu nøjes med at spille spillet...(?) :P

ps. det var en joke. Det sker ALDRIG!! ;)
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

quota

Jeg er sikker på at fantasy spillerne sagtens kan finde på flere spørgsmål at stille ;)

Powerfist

HAHAHAHA!!
You guys are f..... crazy!!!
Jeg skal lige se p? om det kan lade sig g?re ok?

quota

Quote from: Powerfist on 16 January, 2004, 01:06:39
Jeg skal lige se på om det kan lade sig gøre ok?

Jeg er ikke helt med på hvad det er du vil se på om kan lade sig gøre. Mener du om du kan tilegne folk deres egen personlige titel? Det skulle undre mig meget hvis ikke man kunne det. Jeg tror også godt du kan oprette nye ranks hvis det er. Så vidt jeg ved står boardet her fuldstændig til at ændre.

Powerfist

Jamen det kan da sagtens v?re, men det er nu ogs? mine egne "Skills" det kommer an p?!

Mvh

Doktor Helge

jeg synes at man skal blive WARLORD når man får 1000 poster, hvis det er muligt, det er endnu et skridt op af stigen i orkernes hiraki.
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Broderen!

hey.
ja det var faktisk en god ide der Helge!  ;) jeg blir snart warboss! weeeee!!!...

hva så med efter warlord? warboss lord?? hehe

broderen!

quota

Quote from: Powerfist on 17 January, 2004, 00:32:43
Jamen det kan da sagtens være, men det er nu også mine egne "Skills" det kommer an på!

Mvh
Thomas "Powerfist" Bærentsen

Hehe, jeg troede du havde en webmaster til den slags? :) En god BOFH fordeler arbejdet på andre ;)

losse

jeg stemmer for at man skal blive guardsman efter warboss, eller måske endda conscript...

alle der har læst imperial infantrymans uplifting primer ved jo, at en warboss kan blive dræbt med ét enkelt skud fra en lasgun  8)

quota

Ja jeg ved stadig intet om 40k, så jeg stemmer stadig på Snotling ;D

goldfury

hvad med et eller andet som ´"High Snotling Pumpwagon warboss mega commander snotling"???  ::)
tjaa.. en eller anden skal jo være den røv irrierterende, ukloge, newbie der spørg om alt muligt dumt og i det hele taget bare er i vejen...  

asger sommer