News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Formandens Figur Fiflerier

Started by Formanden, 16 March, 2015, 23:06:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ryback

Helt sikkert! På ham til højre, panseret på hans venstre arm, der ser det sgu rigtig ud, det ligner skinnende guld. Det virker til at spille sammen med omgivelserne/horisonten med den vandrette brydning af lyset, og det er det der skal til, for at NMM virker.

Hvor er figurerne fra? De er ret fede.
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Formanden

Yep. Det var noget af jeg tog med mig fra dine kommentarer. Ham der peger har selvfølgelig fået samme tur, men der er det vist kommet en tand for langt ned på begge arme.

Figurerne er fra http://willyminiatures.com/ Efter min mening laver de de ubetinget fedeste Blood Bowl figurer.

Formanden

Faldt lige over et par billeder, mens jeg sidder og slås med at migrere mine billeder fra Photomøgbucket til Imgur - som jeg så i øvrigt ikke kan finde ud af om er nødvendigt alligevel? Flere billeder, der var væk i går er tilbage i dag? Mange af dem kunne jeg end ikke tilgå inde i Fotospanden i går, men det virker også i dag. Nogen der ved om de har opgivet deres noget stramme brugerbetalingskrav?

Nå men lidt at kigge på indtil jeg kommer videre med den falske guld effekt.

Peter S

Jeg kunne downloade hele min "bucket" i ét hug, det fungerede ret godt. Nu skal de så bare oploades til imgur i stedet  ::)

Lækre figurer, og det er jo lige før man har lyst til en BB kamp mod dværge - når det er sådan nogle flotte figurer der står på den anden side af banen  ;D

Formanden

Quote from: guapo on 18 July, 2017, 10:08:08
...

Glæder mig til at se flere AIG (Arbejde I Gang!) billeder ;D

Det blev ikke til mere AIG på det projekt. Der er nu tolv færdige dværge - nu mangler jeg bare deres lille hjælper der sørger for at banen er HELT plan. 8)

Helt vildt guldagtigt er det ikke blevet, men jeg kan da mærke, at jeg er blevet bedre undervejs, og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg giver mig i kast med den slags.

Ryback

Det ser da godt ud. Billederne er ikke de bedste, men det ligner da ret godt fx på blitzerens hjem med vinger.
Og hvis du synes, du er nået et skridt videre mht. malefærdigheder ved at udfordre dig selv på den her måde, så er det da supergodt.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Formanden

Så fik jeg pustet liv i en hengemt skuffeprojekt - Dropfleet Commander. Jeg støttede Kickstarteren med alt for mange penge, men efter den sluttede stoppede al kommunikation fra Hawk Wargames' side. Det blev forsinket, og da pakken endelig kom manglede der noget - som jeg i øvrigt stadig ikke har fået. :(

Der ud over var det relativt overvældende - hvert rumskib kan samles på en 5-7 forskellige måder. Så hvor s..... starter man når man ikke har prøvet det før? Så det røg i skabet.

Nå men nu fandt jeg det så frem igen. Og er kommet frem til en løsning hvor jeg kan skifte våbnene ud:

Således fx

Så gik det stærkt.

Top lækkert malet bliver det ikke i første omgang, men nu er de da på vej.

En anden ting, der gjorde jeg blev træt af spillet på forhånd var at de undervejs udvidede antallet at forskellige typer af sektorer man skal indtage fra 3 til 6, men uden at pakken med sektor-tokens blev rettet tilsvarende.

Det er også fikset nu. :)

Formanden

Mellem bleskift, for lidt søvn og alt for lidt spil er det da blevet til lidt tid med en pensel. Dropfleet flåde #2 er godt på vej nu.

I modsætning til PHR flåden hvor de forskellige dele i det store og hele kan klikkes sammen, så var det ikke tilfældet med Sourge skibene, så der måtte jeg i gang med bor og magneter.

Igen er planen at det ikke skal tage for lang tid, så det klares med en hvid grunder, og diverse wash (gul, rød og lilla), og et drybrush til slut.

Frede

rosenaa

De er jo helt levende... Skide godt lavet
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Cool Hand Luke

rigtigt gode figurer, dem må jeg prøve en dag

Formanden

Quote from: Cool Hand Luke on 20 January, 2018, 23:57:52
rigtigt gode figurer, dem må jeg prøve en dag

Du skal være så hjertens velkommen. :) & tak, det er OK, men bestemt ikke det kønneste jeg har præsteret.

Formanden

SÅ! Blev Scourge flåden tilnærmelsesvis malet. I hvert fald er den spilbar. Der mangler dog stadig en sjat skibe da jeg løb tør for magneter.

Og byerne har også fået lidt farve.

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Formanden

Tak. :)

Så kom der også farve på tre rumstationer, og med et par tilbage af dem, så nærmer det sig at det er overstået. :)

Formanden

Så blev det tid til et sceneskift. For første gang i rigtig mange år er det lykkedes GW, at lokke penge fra mig. Så nu står den (også) på Shadespire. Jeg har kastet mig over skeletterne, og har forsøgt mig med en blålig tone ved ikke helt om det skal gøres om?

Ryback

Jeg tror, det kunne se godt ud med blåtonede spøgelsesagtige skeletter. Jeg synes bare, du skulle fortsætte.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Kristian

Fede skeletter! Jeg kan godt lide farven. :)
Konge af Lethian!

Cool Hand Luke

Helt fint. Bronzen er en god kontrast. Man skulle tro du var på barsel med al den aktivitet

Formanden

Quote from: Cool Hand Luke on 17 February, 2018, 14:05:39
Helt fint. Bronzen er en god kontrast. Man skulle tro du var på barsel med al den aktivitet

Haha. Ikke endnu - desværre. Hun er bare begyndt at sove fra omkring kl. 20 til kl.3. Man har jo sygt meget aften så. :)

Og tak for input og holdninger - jeg holder fast i den blå.

Formanden

Næsten færdig. Jeg mangler skjoldene. Chefen har sådan et GW's mega uhyggelige dødningehoveder med vinger. Bum. Så ved man han er farlig. Nå men de fire resterne skjolde er blanke, så der skal findes på noget.

Deres præmodellerede baser er sygt kedelige, så der skal også tænkes lidt kreativt. Men ellers tror jeg ikke de får så meget mere kærlighed.

Formanden

Mens jeg ikke er kommet videre med skeletterne gik jeg så i gang med Khorne vennerne fra startsættet. Og inspireret af Guapos lækre Thelgar så gik jeg efter en mere usund hudfarve (jeg tror ikke de spiser deres grøntsager).

Formanden

Kaosdrengene er ikke rigtig kommet videre, i stedet er tiden gået med at bygge spillebord til dem. Men så kom der (endnu et) distraktionselement - wave 1 af Devils Run kom i går. Glæder mig helt vildt til både at male og spille.

Peter S

Næææ, skal du også til at lege med biler?

Det kan være du får så meget smag for det, at du skal male et af mine (utallige) umalede karosser til RC'erne.

Du siger bare til  ;)

Formanden

Haha. Ja, man ved jo aldrig. Jeg har liiige googlet Matchbox biler ::), jeg kunne allerede godt bruge 5-6 rallybiler mere, så man kunne køre et lille Death Rally (nu man alligevel har købt baner til det).