News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

European Warhammer Championship 11-12 august 2007

Started by El Rey, 23 October, 2006, 19:13:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vedel

1.Skaven, no surprise  ;)

Derudover kan jeg også spille Bretonnia, High Elves, Lizardmen, Empire og Wood Elves på et rimeligt niveau af de på listen nævnte hære.

Chaos, TK og VC har jeg ikke rigtigt de store erfaringer med, så der vil jeg gerne melde pas.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Basballe

Lizarman, Skaven og HE er mine armies of preference...

Desuden habil udi Wood Elves, O&G, Empire, Vampire Cunts, Cult of Slaaneesh og Dwarfs

b

Telmor

Jeg skulle mene at kunne dække, Chaos(mortal og deamonic legion), TK, Lizardmen, VC (samt sylvania), WE, Bretonnia, da disse alle er hære jeg selv råder over. Desuden skulle jeg mene at kunne spille ganske fornuftigt, med stort set alt andet faktisk...

Mvh

BS
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Pepi Harlem

Spiller følgende hære knald godt:

Øgler og Bæster.

Spiller disse hære temmelig godt:

Mortal chaos, VC, WE, TK.

Jeg har ikke spillet med, men er ikke i tvivl om at jeg kan yde særdeles gode resultater med de generelle point'n'click hære (skaven, brettonians, Daemonic Legion).

De andre hære vil jeg vove at påstå jeg spiller fornuftigt. Kunne f.eks. sagtens spille en O&G hær godt, selvom jeg kun har spillet dem nogle enkelte gange. Selv dværge (med en anvil) ville være fede.

MVH
Damoun
Damoun

Jan D'Souza

Hejsa.

Jeg kan spille VC, øgler, Brets, Wood Elves. Desuden kan jeg flytte brikker, hvis de består af Skaven, TK og chaos.

b0ksah

Quote from: Jan D´Souza on 03 November, 2006, 11:11:11
Hejsa.

Jeg kan spille VC, øgler, Brets, Wood Elves. Desuden kan jeg flytte brikker, hvis de består af Skaven, TK og chaos.

Så det er fysisk umuligt for dig at flytte Ogre Kingdom, Dværge, Dark elves osv. ... men hvor interesant ...

Jeg kan så sige, at jeg kan flytte det hele ... selv universet ... men har ikke lige tid  8) eller noget ... hehe  ;D
The name is Juul, Peter Juul Jensen.
FAQ: Billeder!?!

Drake blev til Kashmir blev til KasH blev til Kasse blev til büchse blev b0ksah .. The Story of a Nick.

Yup, warhammer er noget jeg sux til ...

Jan D'Souza

hahaha. Jeg ventede bare på at en skulle kommentere min sætning, hvormetaforisk tænkning er påkrævet, for at forstå den fulde mening.  ;)

Mvh. Jan

Telmor

Kent: ville du lave en afstemning om metoden til at bestemme hold med?

Det kunne være fedt om ikke andet at vi fik bestemt metodikken, så vi er klar til at sætte hold tidligt i foråret næste år. Det er trods alt noget man gerne skal have folk til at planlægge ind i deres sommerferie, og vi skal sikre os at vi stiller de rigtige hære denne gang.

Mvh

BS
The Calculator kom

The Calculator så

El Rey

Ok, her er det man kan stemme på, har jeg glemt noget?

En person laver holdet.
2 perosner laver holdet øst/vest.
2 perosner laver holdet øst/vest, der stemmes om de 2 sidste fra hver landsdel.
2 perosner laver holdet øst/vest. De to sidste fra hver lands del spiller kamp om hvem der skal med.
Holdes laves efter ranglisten.
Der spilles en turneringen hvor holdes findes.

Pepi Harlem

Jep. Du har glemt mit forslag:

Ranglisten bestemmer holdet, men 2 Teamledere (Øst/Vest) fordeler hære med mulighed for at fravælge folk på trods af at de står på ranglisten.

M
Damoun

El Rey

Det er hvis ca. det samme som 2 perosner laver holdet øst/vest.

kOOn

Hvis ranglisten skal bruges, så skal det vel være som et år isoleret set?

Altså til 2007 bruges kun præstationer i 2006.

Så man ikke risikerer at en person der ikke har spillet et helt år kan komme med.

Udvælgelseskriterierne bør tilskyndes at være de samme hvert år. Så har folk der brænder for det jo en chance for at kæmpe for en plads. Så hvis 2 personer laver holdene, så bør de offentliggøre deres kriterier.

Jeg stemmer på:
2 personer laver holdet øst/vest. De to sidste fra hver lands del spiller kamp om hvem der skal med. Det giver holdlederen mulighed for at vælge en dark horse, som så skal spille for sin plads. Hvis i forstår hvad jeg mener....

kOOn
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Asger

Jeg synes at Stefans forslag faktisk er det bedste.

Og som han siger, så gør det den lille forskel at alle dem der har stemt er lidt mere en del af "landsholdet" da de jo har sat deres præg på det. En klar fordel hvis dette ikke bare skal være et elitært projekt, men noget som folk generelt bakker op om.

Og hvis der er tvivl om hvem af dem der skal på holdet, er det nok ikke det der afgør udfaldet, og dermed gør det ikke det store at lille Kenny får lidt indflydelse.

Asger

El Rey

Wilhelm have et forslag, som jeg sådan set godt kunne lide. Jeg kan lige skrive det her. Alle dem der vil med indbetaler et beløb. Af dem der vil med bliver holdet lavet. Dem der ikke kommer på selve holdet, skal så stadigvæk med til Polen. Man får ikke pengene igen. Alle dem der så har betalt for at være med, har stemmeret, til de forskellige ting der har med holdet at gøre.

mcpolle

I need to write this in English, so that I can say what I mean without you guys having to try and read through all the mistakes  ;D

The problem I can see with the ranking list is that people who want to try different armies, and different things will get penalised if they do not do well at tournaments, they will lose points and therefore start to lose places, and therefore throw their chances away, just because they want to try something new...

Another problem I see with the list is that it is by no means equal to everyone, new players starting out have no chance og getting near Kent, Ask or Basballe, they just do not have the game under their belts..

I can only see the list working if it was a)kept up to date, and b) should be done every season and kept separrate from other years, that way at least you can keep an eye on who is constantly doing well, and who is stable in the tournament enviroment...

The team captain idea, is quite good, but that just ends up being a very subjective way of picking players. That can by no means be fair, because if you have 2 players that are both quite good, and one of them is good mates with thte captain, then we can guess who he will pick, (and please this is no attack on anyone in particular, because the captains have not been picked as yet...

I do think however that if the captains are going to be picked, and it seems we are heading that way, then Kent should be one of them, because he has put a lot of work into this, as from Copenhagen (Sweden) who should be captian , I have no idea as I do not know that many of you that well....

I can see now that my earlier post about giving the guys who went last year first choice is not such a good idea as there are so many that want to come, it was just that it was a great trip, and personally would have loved to kept the team the same, but as more of you have properly pointed out that gets to be a biy much of a closed club, and it shoud definately not be like that...

Anyway will finish my rambling by saying that I play most armies, but probably play best with  Wood elves, Tomb kings or Chaos, although have learnt to play Empire just lately ;)

Look forward to see how this all pans out, and hope you guys did not mind so much that I kept this in English, tried several times to write it in Danish, but gave me a headache.  8)

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

QuoteThere are three rational options open to us, in my opinion.

1. Allow SOC - except Slayers and ArdBoyz, due to the new army books coming out.
Should Empire or any other AB come out before 11th of August, Army of Midenheim or any other SOC army incompatible with the new book, should go too.
2. Ban SOC.
3. Allow SOC with more exceptions than Slayers and ArdBoyz, Sea Patrol springs to mind.

Hvad synes folk? Synes selv 3, gider ikke rigtig sea patrol.

ul

Syntes 3, men med sammetilføjelse som #1 "Should Empire or any other AB come out before 11th of August, Army of Midenheim or any other SOC army incompatible with the new book, should go too."

De hære jeg syntes der skal bannes er slayers, ardboys og eventuelle andre rent mekanisk problematiske hære (d.v.s. hære hvor deres army book er blevet opdateret) + sea patrol, fordi at det gælder omat finde det bedste hold, ikke de bedste terninger.
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

Telmor

The Calculator kom

The Calculator så

Vedel

1 eller 3 betyder ikke så meget for mig. Ville ikke genere mig med Lothern Seaguard, men hvis den generelle holdning her er at vi banner dem, så synes jeg vi skal gøre det.

MVH Vedel

El Rey

Så ligger det fast at vi ikke spiller med nogle double hære i år. For tiden er der også afstemning om SoC eller ej.

Gulbech

Nå så skal jeg vist også til at skrive noget :P

Hvad siger folk til den ide at fx top 30 på ranglisten har stemmeret i forhold til hvem der skal deltage, når man skal stemme om den sidste plads for hver side af storebælt? På den måde er vi sikre på det er folk som er kvalificerede som stemmer.

Angående hære, kan jeg spiller følgende på godt niveau:

VC
TK
Lizard
Empire
Chaos
High elf

Vil også mene jeg kan spille Wood elf

Mvh ASK Gulbech
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

ul

Quote from: Beowulf on 21 November, 2006, 13:06:48
Vil også mene jeg kan spille Wood elf

Det kan alle jo ask  8)

Bent they are.. BENT I tell you!
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

El Rey

Vedel