News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Fællestråd: Jeg maler osse epic

Started by elThyge, 08 May, 2009, 18:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nighteye

Hvor dælen har du det fra knægt? det har jeg ihvertfald aldrig set når jeg har rodet rundt i skattekisten.
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

elThyge

Da jeg boede i Århus fik jeg en del Epic herunder rigtig meget Squat for fragtprisen fra Esbjerg.

I mellem tiden er Squat blivet endnu mere værd, så jeg vælger i forhold til den originale donor at betragte det som en delehær, (læs: Muligheden for at gå på skift). Han har købt dem, og jeg maler dem, hvorved vi begge yder lidt. ;)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

elThyge

Føler mig lidt doven her til aften, så for at holde tråden i gang og gejsten oppe, får i lige en forsmag på, hvad det på sigt kan blive til med en Epic Demiurg-hær.

- Oh yes, we all are.

elThyge

Lidt mere inspiration.

http://www.tacticalwargames.net/forums/index.cgi?act=ST;f=7;t=15529

Hvorfor skal det være så dyrt at skaffe fodfolk til en Epic Tyranid Hive. Suk.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

elThyge

- Oh yes, we all are.

elThyge

Nå men, så ruller produktionsbåndet igen. ;)
- Oh yes, we all are.

Frede

Jeg har også været i gang.

Jeg har malet 10 buggies, 6 baser med bikes og en Slasher Gargant.

Der er 8 baser bikes, en huge Blitz brigade, biler til mine Goff orker, en Landa og en great Gargant  godt på vej.

Jeg skal se om ikke jeg kan få mig taget sammen til at tage nogle billeder.

- F -

elThyge

Ser frem til lidt billeder, jeg når nok ikke længere i her til aften.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Hvorfor sætter du skiver under dine tanks?  ???

elThyge

Quote from: Thorbjørn Nielsen on 21 May, 2009, 22:33:32
Noget med at kunne holde dem mens han maler tror jeg.

Jep, vi har vel alle vores små mystiske familiære fif. ::)
- Oh yes, we all are.

elThyge

Det lader til, at der efterhånden er en del Ork-figurer til rådighed. Måske jeg skulle tænke lidt mere på at booste IG-hæren. Inspireret af de gamle Thunderhawks har jeg investeret i to Baneblades af ældre dato, som jo sammen med en Shadowsword kunne udgøre et Superheavy Tank Company i et alternativt camo.

Halv pris brugt på ebay i forhold til nyindkøb hos GW. ;)
- Oh yes, we all are.

Taoregorn

Jeg har nogen gamle shadowswords du må få også. MEd mindre Frede vil ha dem i bytte for orks.

elThyge

Quote from: Thorbjørn Nielsen on 21 May, 2009, 23:19:09
Jeg har nogen gamle shadowswords du må få også. MEd mindre Frede vil ha dem i bytte for orks.

Byt dem hellere med Frede. Jeg har fire af de nye liggende umalet. Skulle der være nogen derude vil jeg da godt bytteet par af dem en til en med Baneblades.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Jeg begyndte at kunne se, at der bliver problemer med, at kende enhederne fra hinanden, når man får en større Space Marine hær, så jeg er begyndt at opdatere mine rhinos...

Her er hvad jeg er i gang med:

Jeg regner med at lave sådan pile på alle rhinos, til alle mine tactical og med trekant til mine devastators.

Jeg synes selv det ser godt ud som det er og jeg tror ikke jeg vil lave yderligere markeringer, selvom det kan blive problem at kende flere ens enheder fra hinanden.

Jeg regner med at lave nogle specielle rhinos til commanders, chaplain og den slags...

Jeg er også færdig med en Reaver, men den mangler lige at få basen malet.

Frede

Skal pilene ikke vende den anden vej?

Det ser godt ud. Du kunne evt. lave en farvekode bag på baserne eller lign.

- F -

Sadomator

Quote from: Frede on 22 May, 2009, 16:49:31
Skal pilene ikke vende den anden vej?

Det ser godt ud. Du kunne evt. lave en farvekode bag på baserne eller lign.

- F -

vende den anden vej? hvorfor det? er der nogle regler for det? påp skulderpladerne plejer de at vende enten såndan her: <-->, med dobbelt pil eller en enkelt pil der vender opad og da jeg ikke syntes der var plads til <-->, så vendte jeg den "opad", eller som jeg syntes opad er...

Lad mig høre hvis det er helt galt?

Taoregorn

Hehe det var også min første tanke at pilene vendte modsat af alle andre mariners tactical markings. Bemærk at jeg ikke skrev "forkert". Det kan jo være at dit chapter kører med en anden slags markeringer.

Sadomator

Nå, men så må jeg vel lave dem om...

Men jeg er åbenbart ikke den eneste som "vender dem forkert"

elThyge

Det er vel markings, som skal bruges fra spottere eller venligsindede flyangreb. Pilen op af på shoulderpadden vil blive vendt, så den kan identificeres i forhold til eget startpunkt/linje. De viste pile er malet modsat - ud fra fjendes view.

Men som skrevet, de har bare rettet ind efter vejledningen fra Adeptus Mirrorium. :)
- Oh yes, we all are.

Sadomator

jeg prøver lige at lave en ny rhino hvor det vender den anden vej, jeg har kun malet markeringer på 3 stk indtil nu, så det er ikke så slemt at skulle lave det om...

Men når jeg kigger på de gamle BA billeder i Space Marine Battles bogen, så vender devastator markeringerne med den flade side af trekanten opad, hvis frem er op... så?