News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Bits-transportable

Started by Player1, 09 October, 2009, 14:02:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skal kassen endnu en tur rundt efter denne?

Jeg er ikke interesseret længere.
16 (17.6%)
Jeg er stadig interesseret.
75 (82.4%)

Total Members Voted: 91

salun

Vil også godt hoppe med på vognen, og ligesom Lucozade er det også med planer om at hive boksen med forbi den lokale forening.
Alternativt vil jeg bare gerne have den lokale forening på listen, med undertegnede som repræsentant ;)

Player1

Bitskassen har været lidt bremset et sted i leddene. Jeg har skrevet til den pågældende flere gange og den er blevet lovet sendt videre hurtigst muligt hver gang. Hvis det endnu ikke er sket lukker vi den første kasse der og så sender jeg en ny kasse videre rundt til den næste på listen.

Når jeg så modtager den første kasse vil dennes indhold ryge over i den nye kasse istedet for. Det er nu tre måneder siden vi startede, den skulle have været hele vejen rundt nu, men dette er desværre ikke sket. Derfor gør vi det sådan her hvis den første ikke er kommet videre nu.

Desuden har jeg lige en lille teaser til dem af jer jeg ikke allerede har vist det på MSN:

Derudover kan jeg fortælle at jeg talte med Patrick (inde fra Faraos Cigarer) i dag, om at købe hele deres kasse med bits. Jeg skal derind og se på den på mandag og er prisen rigtig vil disse bits også komme med i vores bitsprojekt.
Køber jeg denne kasse vil dem der står på ventelisten nok også blive inkluderet og så vil kasserne blive delt op i en Sci-Fi og en Fantasy næste gang de ender her hos mig.

Knudsen

Er det sådan et skrummel der bliver sendt rundt? Koster det ikke det hvide ud af øjnene i porto?

Player1

Quote from: Knudsen on 09 January, 2010, 15:41:08
Er det sådan et skrummel der bliver sendt rundt? Koster det ikke det hvide ud af øjnene i porto?
Nej, det er ikke den kasse der bliver sendt rundt. Den blir' dog bare en del af det der bliver sendt rundt. Men baser m.m. vil selvfølgelig blive taget ud. Ligeså vil den blive sorteret i én Sci-Fi og en Fantasy kasse.

Dog kan jeg sige at op til 5kg aldrig vil blive mere end 75Kr, så så slemt er det heller ikke.

Sp0n

Jeg synes helt klart at Bitzbåksen 2.0 skal sendes rundt i modsat rækkefølge af den første ;)
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

carstone

Det ser sku godt ud martin, den glæder jeg mig til at få ind af døren  ;D

Sadomator

Ja, jeg er meget spændt på at se hvad jeg kan bruge, hvis den nogensinde når hen til mig... lige nu forestiller jeg mig en stor kasse med en million ting jeg ikke kan bruge til noget...

:P det har taget sin tid...

Player1

Quote from: Sadomator on 10 January, 2010, 21:33:02Ja, jeg er meget spændt på at se hvad jeg kan bruge, hvis den nogensinde når hen til mig... lige nu forestiller jeg mig en stor kasse med en million ting jeg ikke kan bruge til noget...
Jeg aner ikke lige hvad du går og roder med for spil Jonas, men der er RIGTIGT MEGET Games Workshop i kassen i hvert tilfælde, dog både Fantasy og 40K. Så må du jo se om det kan bruges.
Jeg har også prøvet at fylde bits og dele til alle mulige andre ting i, men ellers må du jo starte med at fylde andre dimser i og så håbe på at andre gør det samme.
Deraf ordet projekt!

Quote from: Sadomator on 10 January, 2010, 21:33:02:P det har taget sin tid...
Der var lige et sløvt led! ;)

Jeg købte Faraos Cigarers bitskasse i dag. Den bliver lige sorteret lidt for baser m.m. og så ryger kassen afsted til cak i morgen.

Norx

Basballen's private gulvklud

Knudsen

Ja, jeg er også blevet meget interesseret. Hvis jeg opfylder kravene vil jeg gerne på venteliste til en kasse.

Honsou

Vi vil have kasse # 2 i gang!  :D

Eller have kasse # 1 forbi os.....
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

cak

Quote from: Player1 on 11 January, 2010, 18:38:25
Jeg købte Faraos Cigarers bitskasse i dag. Den bliver lige sorteret lidt for baser m.m. og så ryger kassen afsted til cak i morgen.

Glæder mig som et lille barn.

Player1

Reglerne for kassen er blevet opdateret.
De lyder måske lidt hårde, men det var lige den eneste måde jeg kunne udtrykke det på så det stod klart for alle hvad reglerne er.
Det er blevet et lidt omfattende projekt, så jeg tænkte det var nødvendigt med nogle klare regler.
Folk er velkomne til at komme med forslag.

En kopi af reglerne vil ligge i kassen. Ligeledes vil der ligge en liste over hvem der er med i projektet samt et skema over hvem der har modtaget/sendt kassen og hvad der er blevet tager derfra, samt lagt i siden den var her sidst.

Bumkarl

Jeg ville bare lige sige at jeg synes det lyder som et rigtigt fint og skægt projekt. Jeg synes også det er ret beundringsværdigt at Martin gider gøre (og måske især risikere) så meget for sine med-nørder (uagtet at han jo også selv får nogle nye bits mellem hænderne).

Hvis projektet stadig kører når jeg en dag er lidt mere "etableret" herinde kunne jeg sikkert godt tænke mig at være med. Indtil da må i bare have held og lykke med det.
Men synes da lige jeg ville kaste lidt håndtegn til den gode idé :)

Player1

Okay. Så kom første bitsboks der blev sendt rundt tilbage, samt den kasse der var på det billede jeg viste tidligere også lige kom ind af døren. De to kasser bliver også lige sorteret og pakket med.
Der er nu omkring 5kg bits. Jeg hiver evt. nogle store metal ting fra for at få den til at veje under de 5kg.
Jeg tager nogle billeder om lidt så I kan se lidt af det der er med i den kasse der nu kommer rundt. Den er rimeligt fackin' stor!

cak

Det lyder bare godt. Jeg glæder mig meget til at se stumperne.

Hvornår kan jeg forvente at kassen kommer?

Player1

Jeg er i fuld sving med at sortere. Jeg håber på at kunne få den sendt i morgen. Eller sagt på en anden måde. Den bliver sendt i morgen uanset hvor langt jeg er kommet. Så må de sidste rester vente til næste omgang.

Player1

Blandede Bits
Linialen er 20cm lang. Det giver en meget go' indikation af hvor meget der er.
Her er omkring 3.2kg bits.

Sorterede Bits
Derudover er der rigtigt mange Goblin og Skaven bits der også allerede er sorteret, men som ikke kunne være på billedet.

Kasbark

:o

Det er fandens mange bits! Enhver konverters drøm!

Sp0n

Der burde vel næsten være en tråd, hvor deltagerne fremvist hvad de fik lavet?
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

FatherNurgle

Jeg sidder og tænker om der er nogen rigtig god grund til at den kasse aldrig nåede forbi mig?
Er systemet allerede gået i stykker?

Torben Kastbjerg

Quote from: FatherNurgle on 15 January, 2010, 18:02:59
Jeg sidder og tænker om der er nogen rigtig god grund til at den kasse aldrig nåede forbi mig?
Er systemet allerede gået i stykker?

Bare rolig - systemet er ikke gået i stykker. Men sagen er den at jeg var meget sløv til at få den videre (personlige årsager) og i mellemtiden fik Martin fingrene i endnu flere bits end dem som blev sendt rundt. Mig og Martin blev derfor enige om at jeg sendte kassen tilbage til ham således der kunne komme endnu flere bits rundt :D

Så vidt jeg ved, så gælder den gamle rækkefølge derfor endnu; og du burde være den næste på listen der modtager kassen :)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

FatherNurgle

Det er bare iorden Torben ... alt forladt. Jeg undrede mig bare, fordi jeg har talt med Martin flere gange gennem forløbet, og så pludselig ser at den er røget tilbage til Martin. Så ville jeg bare høre om den havde været hele vejen rundt uden om mig, eller hvad der ellers var sket.

Men mysteriet er opklaret, og jeg ser frem til at vi får det op at køre igen :)

Daniel

Sp0n

Sandheden er at vi hader dig, Daniel. Den HAR været rundt flere gange. Du får den, når der kun er de 10.000 skaven spyd tilbage...
Fuck dukker!