News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Nanny Monarchy And Her Daycare! - zKoTTe Leger Med Malifaux

Started by zKoTTe, 29 October, 2010, 23:06:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TF Riley

Spændende at se skalaen på de huse, og hvad du finder på med dem - det er lige sådan noget jeg selv har ledt efter :)

zKoTTe

Der står på deres hjemmeside de er ca 150mm i højden, det passer meget godt skalaen tror jeg :)
Morten Juel Søndergaard

Rockstar

Nu siger du 'lave' dit eget terræn :P

Ej, det ser faktisk fedt nok ud, glæder mig til at se resultatet.
Stavefejl i signaturen er noget rod.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Andreas 2.0

Du skulle hellere lave det selv... Jeg ville endda hjælpe dig med det hvis du spurgte pænt :D
Læs mere på min blog Bitter Old Painters

zKoTTe

Og så blev jeg straffet, de var åbenbart alt for små :), nu håber jeg, jeg kan annulere ordren :)
Morten Juel Søndergaard

Tordenkuglen

når du siger alt for små, og 150mm høje, hvad mener du så  ? skulle de have passet til 25/28 mm eller sagt med andre ord, hvad størrelse figure passer de til ??? bare det ikke er 20mm  ???
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

zKoTTe

Det lader til at de er 1:76 hvorpå at Malifaux skal bruge 1:55, hvis der nogle der kender nogle viktorianske bygninger i den skala i plastik, så sig til :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Jeg har fået en sej ide!

Jeg vil lave en Malifaux spilleplade, den skal være 3'x3' fod og kunne klappes sammen.

Men hvordan kan man lave en smart mekanisme til det?

jeg overvejede nogle hængsler og en lås på siden af bordet, men ved ikke om det vil virke :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

salun

Evt. kunne man måske bygge overflade/noget terræn op så det skjuler eller inkorporerer hængslerne? ved ikke lige hvordan, men det kunne være cool :)

zKoTTe

Så fik jeg min opstart til Hamelin sættet, nemlig giant rats fra Otherworldly Miniatures, de mega fede, men damn deres indpakning er stor!

Så har jeg kigget efter en god Nekima dukke, og har fundet hende her som en af dem.

Og så har jeg forsøgt at bygge en eksplosion, den skal der dog arbejdes en del ved endnu

Nu skal der leges!

Nu skal jeg bare have fat i noget terræn!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Nice nu har jeg fået et Malifaux forum til os :)

Jeg er den onde MOD derinde"!!!!

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=432.0

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Kaime

Hvad med at lave en malede figurer tråd der er pinned derinde? Ligesom epic boardet. Så kan man blære sig og folk der ikke kender spillet får en masse seje figurer at glo på ;)

zKoTTe

Hvad med en undermappe måske?

Smukkedukkesamlingen kunne den hedde
Morten Juel Søndergaard

mr2

Fede figurer mate, men hvis der er kæmpe rotter så har du fandme også brug for en rottefænger figur! ;D, en med fløjte og dansene rotter!

Desværre er jeg for doven til at lede efter et godt eksempel
WoC 8th ed.: 5W/2D/5L
Min mager er selvmordsbomber.....
Min maleblog

Kaime

Quote from: zKoTTe on 26 January, 2011, 17:07:39
Hvad med en undermappe m?ske?

Hehe m?ske, dog kan det v?re mere besv?rligt at holde finde?

Speaker to Machines

Quote from: zKoTTe on 26 January, 2011, 17:07:39
Hvad med en undermappe måske?

Vi behøver næppe en hel undermappe; Det er jo ikke ligefrem horder af modeller man vælter sig i i Malifaux.  Episk malemarathon fungerer ret godt - en tilsvarende sticky-tråd i Malifaux-mappen burde være tilstrækkeligt.
Stephan Dahl

zKoTTe

Min version af Lelu

Begyndelsen på mit Hamelin Crew

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Rockstar

Stavefejl i signaturen er noget rod.

Kaime

Hvad er det du har brugt til rotternes baser? det ligner lidt småkager  ;D

zKoTTe

Det er Greenstuff æltet i medium sand :)

Det virker rigtig godt som asfalt!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så fik mig og Rud spillet lidt Malifaux

Der er ikke så mange billeder, men det var en nice kamp, han havde aldrig spillet det før, men vi tog et fuldt spil med alle regler, spillet to 2½ time og var fuld af god action og sindssyge happenings

For en gangs skyld vandt jeg en kamp i dette infernalske spil, med 4 Vp

Ret godt gået når Rud havde destrueret hele mit Crew :)

I kan se hans dukker i Malifaux forummet

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

kmnbrush

Gode batrep billeder.
Kunne du ik evt. smide lidt info i Malifaux sektionen, omkring hvad der er minimums kravet for at lave et team etc, så os helt grønne newbs kunne begynde at lave et hold, uden at have reglerne?
Male Blog (R.I.P) - CMON

merlin

Fedt med battle report, jeg kan godt lide blod effekten på den figur, det harmonerer rigtig godt. :D

zKoTTe

God ide!

Prøver lige at lave noget habengut :)

Og tak merlin :)
Morten Juel Søndergaard