News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

En spiller krydser sit spor

Started by Christian, 07 March, 2011, 10:23:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christian

Et af de første spil fra GW jeg spillede var Space Marine 1ed tilbage i 1989 siden har jeg spillet stort set alt fra gw. Jeg hoppede ombord i Epic 3ed i 1997 og spillede det en del - da epic Armageddon kom malede jeg mine hærer om - købte det der manglede og spillede det en del igen. Det blev dog overhalet indeom af FoW. For et par uger siden begybdte en af de gamle armageddon spillere og jeg at snakke om at tage et spil igen. Som sagt så gjort og igår søndag tog vi et spil 3750 pts Space Marine vs 3750 Eldars. Jeg må sige at spillet holder - der er uden tvivl et af de bedste regelsæt GW har lavet og der er bare noget over at smide 20 terminators ind i en closecombat :-).

Nu er de næste to Epic projekter at få malet en 3750 point black legion hær samt 3750 point eldars og så må jeg kigge på alle de tyranids der ligger og gemmer sig et sted på loftet. For der er ingen tvivl epic kan godt gå hen og blive spillet i 2011 for mig :-).

her er lidt billeder af mine malet hære til epic (Space marines, IG og Orks)

Kaime

Frede

Fedt!

Hvor i landet holder du til? Det kunne jo være der var andre Epic spillere i nærheden.

- F -

Grobut

Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Speaker to Machines

Wow, det var en seriøs samling :)  Kom ned i EP i aften, hvis du vil møde flere Epic-spillere!

Jeg kan også se en Titan Legion, der gemmer sig mellem de andre - to Warlords, to Reavers, to Warhounds, fly og Sentinels, det skal nok række til 3-4K point.

Tillad mig også at gøre lidt reklame for vores Epic Endags Event Kampagne her den 26. - hvis du og din kammerat vil være med, skal I være meget velkomne.  Det er "Imperiet mod Orker", så dine hære passer fint til temaet.
Stephan Dahl

Nighteye

Fed sværm. Det må ha været underholdende at sætte hele den bande på i ordentlige geledder :)

Og en Black Legion lyder som en røvfed plan. Ville elske at se nogen chaoshære i Epic.
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

Christian

Ja det er altid godt at se ens hære sat op :-). Jeg satser på at få min Black Legion op og stå hutigt - det virker som nogle gode regler til dem.

Spiller man efter handbook regelbogen med dens errata eller hvordan er det ?

Jeg overveje meget at kigge forbi til jeres endags spil i EP :-)

Christian

Christian

og som side bemærkning hvilken størrelse spændeskive bruges til infanteri hvis man vil have dem på runde baser?

FatherNurgle

Jeg mener det er 24mm jeg bruger til mine.

Nordmannen

Stort! Og ekstensivt!

Fire Wasps?
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Kaime

Det er da nogle meget store purity seals på de warlords :)

Frede

Det tænkte jeg også først.

Men så tænkte jeg også at når det drejer sig om Epic og Titans i det hele taget, så gælder det "go big or go home"

More IS more.

- F -

elThyge

Quote from: Christian on 07 March, 2011, 14:03:41
og som side bemærkning hvilken størrelse spændeskive bruges til infanteri hvis man vil have dem på runde baser?

Som Daniel skriver, bliver der ofte brugt 24mm. Jeg bruger dog af visuelle årsager 30mm til infanteri og 35mm til kavaleri, (virker mindre kompakt).
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Kaime

Christian

Det er mine gamle epic farver helt tilbager til AT1ed så det er vist ikke en 'rigtig' legion ;-).

mht purity seals så er de jo ganske store (en 10 meter banner ;-)) men jeg mener faktisk at de er til titaner så vidt jeg husker var de på en metal strip med 2-3 andre seals samt en metal space marine i epic størrelse - er der andre der kan huske det - jeg kan ikke finde nogle billder af den - så måske husker jeg forkert?

Christian

Belial

Det er helt korrekt husket.

Der fulgte i hvertfald et kæmpe purity seal med til min Reaver i tidernes morgen.

Selve seglet har den to-hovede ørn og det er rigtig stort.

MVH

Belial

JustSimonsen

Det er sgu for fedt det der. Jeg har aldrig set reglerne eller andre spille Epic, men man bliver da helt kåd ved tanken om at lede så gigantiske hære i kamp... Køber man figurene på GWs hjemmeside eller hvordan?

Frede

Quote from: JustSimonsen on 07 March, 2011, 19:00:58
Det er sgu for fedt det der. Jeg har aldrig set reglerne eller andre spille Epic, men man bliver da helt kåd ved tanken om at lede så gigantiske hære i kamp... Køber man figurene på GWs hjemmeside eller hvordan?

Ja eller på eBay.

Sig endelig til hvis du har lyst til et test spil.

- F -

JustSimonsen

Cool Frede, det tror jeg da jeg vil hænge dig op på :). Vi kan evt. aftale nærmere på søndag i FROB.

Speaker to Machines

Purity Seals:  Yeps, det er dem der fulgte med Reaveren;  Jeg fik aldrig brugt dem jeg fik med min Reaver i tidernes morgen:

Stephan Dahl

Christian

Præcis - det er ikke alle mine grå der røg i gymnasiet ;-)