News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

En epoke er slut.. The Rock lukker i dag...

Started by Reaper XIV, 24 November, 2011, 15:22:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Reaper XIV

I aften lukker The Rock...

Fra deres side p? face book
QuoteDet har i den seneste tid v?ret huserende rygter om, at THE ROCK er lukningstruet. Nu er det desv?rre officielt. Forhandlinger med udlejer om at kunne blive boende ?ret ud er brudt sammen i dag kl. 12.00. Derfor denne meget sene udmelding.
Vi har k?mpet til det sidste og har selv troet p?, at vi kunne finde en l?sning, men det har desv?rre vist sig ikke at v?re muligt.
Vi beklager, at udmeldingen ikke kunne komme f?r, men eftersom der har v?ret tale om et juridisk opg?r, har det ikke v?ret muligt!

Tak for festerne, koncerterne og oplevelserne gennem de sidste syv ?r!

- The Rocks ledelse

RIP The Rock

Der er grav?l p? TEX
"When the traitor's hand strikes, it strikes with the strength of a Legion." Horus

"You are my unbroken blades. You are the Death Guard." Mortarion

Knudsen

Jeg burde jo nok være fuldstændig ligeglad, men det går mig lidt på at jeg ikke aner hvad du snakker om.

Corran_dk

Quote from: Knudsen on 24 November, 2011, 15:34:19
Jeg burde jo nok være fuldstændig ligeglad, men det går mig lidt på at jeg ikke aner hvad du snakker om.

Formoder det er fordi der i din profil står:
QuoteLocation:Aalborg

The Rock er et spillested/diskotek i København tæt på rådhuspladsen
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

Ablabab

Eh. Jeg har aldrig brudt mig særligt godt om stedet. Akustikken er forfærdelig, og nogle af gæsterne er mindre end underholdende at være i nærheden af.

Men det er da surt at nogle mennesker mister noget, de holder af.
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Reaper XIV

The Rock er et metal sted i KBH...
Nok det størset i DK...
"When the traitor's hand strikes, it strikes with the strength of a Legion." Horus

rosenaa

Beklager - men jeg ved heller ikke / og ved det nu, men aner stadigvæk intet, om det...

Men trist for dem der godt kunne lide det da
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Sadomator

Ligemeget, nu åbner Pumpehuset igen = meget bedre.

Tenant

Hvad med koncerter resten af året bliver de stadig til noget? Og kan ikke rigtig se noget info på deres hjemmeside?

Reaper XIV

Quote from: Tenant on 24 November, 2011, 15:47:01
Hvad med koncerter resten af året bliver de stadig til noget? Og kan ikke rigtig se noget info på deres hjemmeside?
De fleste er aflyst og ellers rykket andre steder hen...

rosenaa

Quote from: Sadomator on 24 November, 2011, 15:43:45

Nu føler jeg mig gammel igen... "Pumpehuset" ?? Jeg har hørt om det, men det er så også det..
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

zKoTTe

The Rock, nok det diskotek jeg er blevet smidt allermest ud fra.

Det var nu et herligt sted!
Morten Juel Søndergaard

Player1

Quote from: rosenaa on 24 November, 2011, 15:50:27Nu føler jeg mig gammel igen... "Pumpehuset" ?? Jeg har hørt om det, men det er så også det..
De er da efterhånden også så gammel, hr. Rosenaa, at de velsagtens husker Værnedamsvej for Verner Dams værthus. ;)

rosenaa

Quote from: Player1 on 24 November, 2011, 18:20:05
Quote from: rosenaa on 24 November, 2011, 15:50:27Nu føler jeg mig gammel igen... "Pumpehuset" ?? Jeg har hørt om det, men det er så også det..
De er da efterhånden også så gammel, hr. Rosenaa, at de velsagtens husker Værnedamsvej for Verner Dams værthus. ;)

Næh... men jeg kan huske landevejskroen ved røde port, hvor man skiftede heste inden man nåede Roskilde by...

warpeye

Det sku noget tis  :'( har haft nogle fantastiske aftener der når jeg endelig har været i KBH .

Warpeye.
Paw Rasmussen

40K Ork, Pre heresy EC,Chaos DG
WHF Skaven.

Quote from: Frede on 16 March, 2011, 13:01:58
Men ja træk og hiv i den mens den er våd.

- F -

MagnusA

holm

Håber de åbner igen! satme en sur dag for metallen i DK. har godt nok set mange fede shows, senest i tirsdags (decapitated og Aborted) og selv spillet der adskillige gange.. og kan ikke sige andet end!! FAK! det røv det lukker!

håber pumpehuset kan samle op, jeg ved det er Camila Cockrock der booker derovre så man kan håbe...

terningerne er kastet! snake eyes! pis!

ZombieDK

Må indrømme at pumpehuse nu også spiller rigtig meget lort.. Ikke at the rock var de bedste.. Men set fra en hel aften med druk og musik tror jeg desværre ikke at pumpen kan måle sig med the rock

wormheart

Æv - The Rock åbnede mine øjne efter en opvækst i Holbæk.

Der fandtes faktisk spillesteder, der spillede min type musik med min type mennesker.

Surt.

WormHeart
"Blood is really warm, it's like drinking hot chocolate but with more screaming."

Nighteye

Nu sjovt nok at kalde The Rock for et diskotek.

Anyways, det der lå der før The Rock var nu alligevel også federe.
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

Wolfboy

Og jeg som troede at "The Rock" var Alcatraz....

Dullmohawk

en sand perle af en første kommentar, big ups herfra.

Men surt for de ramte metal-hoveder, guderne skal vide at de har det hårdt nok i forvejen.

Frede

Jeg troede The Rock var en Wrestler..!?

- F -

Skanque

"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

Honsou

Quote from: Sadomator on 24 November, 2011, 15:43:45
Der er bare pissekoldt. :)

Jeg optrådte kort der i går til et The Big Lebowski event, ikke et sted der imponerer mig, må jeg erkende, men det var nu meget sjovt.

Jeg har faktisk været på the Rock en gang, det var (surprise) en flok 40k nørder der hev mig derhen.... så vidt jeg husker var det en masse goth typer som var ret unge.
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Nord

Nu var det måske heller ikke den bedste forretningsstrategi at have en bar (de havde tre, men de andre var sjældent åbne, og var ligeså ringe) hvorfra at man kun kunne betjene 2 kunder af gangen.
Ej heller slår det mig som værende "good for business" at fortynde sine fadøl, hvilket var hvad de gjorde.

Anywho,
RIP The Rock.

PS. Jeg husker stadigvæk TEX som værende det ultimative metal-hangout og hyggested.
Nord