News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

40k Landsholdets Kaptajn er valgt - COACH HERMED VALGT!

Started by Excommunicate, 04 February, 2012, 13:05:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Excommunicate

Halløj I glade danske 40k spillere!

Efter at Team TUD vandt kvalifikationsturneringen og senere udvalgte resten af holdet, har vi bestemt at jeg skal være kaptajn. Det betyder sådan set bare at jeg er talerør til de andre kaptajner og "Rules Council".

Alle andre deltagende lande, er begyndt at bruge en 'Coach'. Det er en person, der hjælper med praktiske ting til turneringen, men mest af al, skal engagere sig i kampene, der bliver spillet. Det er nemlig Coachens opgave at holde styr på, hvordan kampene går, og give den information videre til spillerne. Det skal vi alt sammen nok snakke meget videre om, som vi kommer længere i forløbet.

Først og fremmest skal vi have udvalgt en person, der har lyst til at indgå i samarbejdet. Det skal meget gerne være en energisk og positiv person, der forstår sig på samarbejde og holdånd.

Vi er godt klar over det ikke er helt lige så spændende at deltage som Coach kontra det at være spiller, så vi, spillerne, har aftalt at betale en del af coachens udgifter. Præcis hvor stor en del det bliver, ved jeg dog ikke på stående fod. Man kommer dog ikke til at betale meget selv.

Jeg håber vi kan finde en villig sjæl blandt jer :)

Mvh
Simon Darre

Broderen!

Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Excommunicate

Jo, forventningerne er at man er villig til at deltage i diskussionerne på holdet. Hvis der er afstemninger, så skal man være med. Jeg synes ikke det er altafgørende om man kan komme med til træningsweekender, men det ville være fedt, hvis lysten var der. Så kunne coachen også spille med os, i træningen.

Der kommer mere senere.

Simon

ButterBoy

Nu ved jeg ikke hvad i har tænkt på holdet.

Men normalt er det også en coachs job at holde styr på kampene, derudover skal alle sats man laver i en kamp lige vendes med coachen (hvis man nu er foran overall er det jo en dårlig idé).

Evt. sammen med en eller 2 andre stå for pairings

Hvis i gør det på samme måde som fantasy så er jeg også frisk som coach

Sune Krarup

Jeg er helt klar på at være coach.

ETC er fedt, også selvom man ikke lige skal spille.
Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Excommunicate

Quote from: ButterBoy on 04 February, 2012, 14:40:39
Nu ved jeg ikke hvad i har tænkt på holdet.

Men normalt er det også en coachs job at holde styr på kampene, derudover skal alle sats man laver i en kamp lige vendes med coachen (hvis man nu er foran overall er det jo en dårlig idé).

Evt. sammen med en eller 2 andre stå for pairings

Hvis i gør det på samme måde som fantasy så er jeg også frisk som coach

Jo, det er helt klart en del af det. :)

Simon

Patrick Glikmann

Hej guys

Jeg melder mig gerne til tjansen også, og vil også gerne hjælpe med kontakten på forummet hvis Kaptajnen ikke har tid  ;)

Mvh Patrick
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.

Excommunicate

Hey allesammen!

Det er mig en glæde at meddele Sune Krarup har fået pladsen som vores Coach! Velkommen til, Sune! :)

Mvh
Simon

Sune Krarup

Tusind tak for tilliden drenge, jeg sætter meget pris på det. Håber jeg kan leve op til den  ;)

Jeg ser meget frem til at være en del af ETC holdet 8) igen.

Mvh.

EDIT: Jeg har hørt El Rey om jeg kan få adgang til det lukkede forum.
Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Asger

Stort tillykke til både Kaptajn og Træner!

Bliver spændende at se om den nye tilgang også giver andre erfaringer. Måske endda andre resultater? Held og lykke med arbejdet!

Asger

Excommunicate

Tak tak!

Og ja, vi håber selvfølgelig på at vi, omsider, kan følge i fodsporerne på Fantasy holdet og hive en art metal med hjem :)

Mvh
Simon

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Hammer

Quote from: Simon Darre on 07 February, 2012, 13:53:28
Tak tak!

Og ja, vi håber selvfølgelig på at vi, omsider, kan følge i fodsporerne på Fantasy holdet og hive en art metal med hjem :)

Mvh
Simon

Vi skal have det der skjold med hjem!