News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Skub flere Dukker V2 - Inquisimunda Warband Challenge

Started by Sonny, 09 October, 2012, 20:43:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kristian Simonsen

QuoteSuper speed paint med tørbøstning og "nogenlunde indenfor linierne er godt nok" attitude.

Det er måden at gøre det her på Sonny og flotte ser de ud!  :)

-Kristian
Tidligere Gilthalas

TF Riley

Ja, dirty paint hele vejen! Og endelig noget farve på dem, dejligt mørke og dystre med FLAMMER!! :) Ser vi dem med fingrene på torsdag?

slah

super tråd!

Jeg fandt lige hurtigt dem jeg er i gang med nu og tog et hurtigt billede (de er til forskellige henchmen units, så jeg tænker jeg kan snyde lidt og kalde dem er warband :P)

TF Riley

Fedt! Har du enkelt shots også? Ham bagved med skægget vil jeg gerne kigge nærmere på...

Kennum

Quote from: TF Riley on 17 January, 2013, 11:30:54
Fedt! Har du enkelt shots også? Ham bagved med skægget vil jeg gerne kigge nærmere på...
Ja ham den bagerste fyr vil vi gerne se lidt mere af. Ogryn fyren til venstre i billedet også. Hvordan har du lavet de riflede slanger på ham? Det ser fedt ud btw :-)
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Spiky Norman

Det ser sgu godt ud slah, som andre allerede har spurgt efter, så er du næsten nød til at tage nogle billeder af hver enkelt og poste dem her.

Jeg vil i hvert fald gerne se dem alle sammen i lidt mere detaljeret.

Johan

Wow! Super ting hele vejen rundt  ;D
Inquisimunda er sgu det nye sort i figurverdenen. Jeg kan godt lide at stilen både peger tilbage til GW´s guldalder og bevarer den ægte Rogue Trader stemning, som man jo kender fra Blanche, samtidig med at det peger fremad og rykker lidt til grænserne for hvad  "fedt malet" kan være. Mere ekspressivitet fremfor kitchet hyperrealisme ;)

Grobut

Så blev jeg færdig med min Inquisimunda bande:

Mød Rogue Trader Goodwin & gang:

Banden består af:

Rogue Trader Goodwin
Psyker  Ferus Clan
2 Eldar Mercs, Meltagun og lascannon (old school)
5 Crewmen
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Sonny

Ternet skulderplade  ;D

De er blevet super festlige, dem glæder jeg mig til at spille imod.

Kristian Simonsen

Først lige et par servoskulls:

Og så mit store projekt, der har optaget mig en del her på det sidste:
De fleste af jer kender det her billede af John Blanche:

Her er så fader Jorgen, min inquisitors rådgiver (sage). Mit mest ambitiøse modelleringsprojekt til dato...

Bagfra

Der er ikke brugt mange bits her; High elf underkrop, Hænder fra en flagellant, grey knight pynt øverst på stav, en fotoæts aquila skåret ud fra et basing kit og et par skulls, ståltråd, messingpind og masser af green stuff.
Håber i kan lide ham... 8)

@Slah, fede figurer, flere billeder tak :)

@Christian flot færdig Rogue trader bande  :)

-Kristian
Tidligere Gilthalas

JanusHedemann

Kristian, jeg bukker mig dybt i støvet!

Det er for fedt det der :)

Blanche ville være stolt..

J

TF Riley

Kristian, du snyder jo lidt folk for noget - der mangler lidt civile ;)

Men enig, møgfede figurer! Tag dem med igen næste uge :)

Jeg sad og rodede lidt i bits boxen her til aften, da Daniel kiggede forbi, og med lidt held fik jeg lov at låne min superlim tilbage af værkstedsvenner, så der blev også limet lidt.

Det er ikke helt det samme som alle de fine conversions, mere klassisk necromunda, faktisk meget klassisk necromunda fra dengang det hed confrontation.

Og nu nævner jeg ikke nogen bits ved navn, men der er lidt guf imellem ;)

Banden:

Boss og juves:

Detalje oppefra:

Trillingerne:

Samme bagfra:

Gangers og heavy:

Der mangler lidt gs-arbejde hist og her, og jeg når nok ikke at male dem inden deadline, men jeg havde det sjovt, mens jeg skar, klippede og limede.

Temaet er en Brats-gang fra de adelige klane oppe i spiret, og de der empire-arme fanger ånden meget godt. Jeg glæder mig faktisk til at færdiggøre dem og klaske maling på, så der er håb for dem. Jeg har et særligt billede i tankerne angående farvetema, må lige grave det frem ved lejlighed, men tænk pang-farver - gul, grøn, blå tatoveringer og hvidt hår med røde striber!

dude

Dejlige Hair-Dudes. Der skal bare knald på farverne  :D

King_Cuttuk

Ser pisse godt ud Kristian, specielt dine servo skulls, hamrende fed feel!

Kristian Simonsen

Janus, Thomas, Jens, tak skal i have, så gider man at blive ved  :)

QuoteKristian, du snyder jo lidt folk for noget - der mangler lidt civile
Thomas, jeg skal nok nå at lægge billeder ud af civilisterne inden udfordringen her slutter, men jeg er nødt til at gøre flere færdige først, så man kan se dem som den pøbel, de er. Barsler også med noget terræn hertil, men det når jeg næppe at blive færdig med...

Fed old old scool bande du lige fik rystet ud af ærmet i torsdags, jeg håber du kommer videre med dem.

-Kristian
Tidligere Gilthalas

slah

Her er et par closeups af nogen af mine crusaders - jeg har p.t. 3 færdige:

den første er ham med skægget fra gruppebilledet - men med nyt hoved

Her er så ham der har fået hovedet med skæg - han er dog ikke helt færdig endnu

King_Cuttuk

Kristian Simonsen

Wow, de ser rigtig flotte ud!
Jeg kan virkelig godt lide dine flagrende kapper.
Jeg glæder mig til at se dem med maling på.

-Kristian
Tidligere Gilthalas

JanusHedemann

Er enig med Kristian,

Det ser sgu lækkert ud :)
De kapper er virkelig lækre, har aldrig selv turdet at kaste mig over en kappe,det virker uoverskueligt.
Er det muligt med en lille guide til hvordan man laver en ?

J

TF Riley

Meget lækre figurer, bestemt enig med jer andre

Quote from: JanusHedemann on 30 January, 2013, 11:47:08
De kapper er virkelig lækre, har aldrig selv turdet at kaste mig over en kappe,det virker uoverskueligt.
Er det muligt med en lille guide til hvordan man laver en ?

J

Janus, jeg har set Sonny lave kapper med metal-net, hvor han har brugt nettet til at forme kappen og bygget den op med milliput/gs/osv. Måske han selv kigger forbi her og kan uddybe...

Thomas Kyrsting

wow, de servoskulls er nice Kristian - og også manden!

Det ser sgu også godt ud, at du har fået malet warbandet Grobut.

Igen er det fedt at se tilslutningen til challenget :) jeg tilslutter mig også som en fan af Slah's kapper.

Jeg er blevet helt færdig med at converte mit warband, men jeg når desværre ikke at male det inden d. 9/2 (hvor tidsfristen for challengen er). Dog har jeg i stedet fået lavet denne her:

...en transportkasse med metalhylder (alle mine dukker har magneter i basen). Nederste rum er beregnet til terninger, målebånd osv., så man har alle remedier til at spille Inquisimunda i kassen.

King_Cuttuk

Dullmohawk

Du fragter dine figurer som en chef, Kyrsting. Den kasse er genialt fundet på, og så emmer den af karakter og stemning!

JanusHedemann

Kære alle,

Med fare for at poste i en tråd der handler om en udfordring der just er udløbet, så kommer der lidt fra mig af :)

Jeg er selv helt syg med tanken omkring kejserens hårde og (u)retfærdige inquisitorer med crew, der kører råddent i imperiet og giver folk hvad de har fortjent :)

Jeg har selv spillet rigtig meget Necromunda, så ideen om Inquisimunda er da lige i skabet for mig.

Indtil videre er det blevet ved tanken, samt luren på nettet om hvad PDH, Neil101, Migsula, JRN og I har lavet.

Better late than never :)

Retinue - Inquisitor Hans Theobalthus Mannheim,  Ordo Malleus, Radial, Possible Xanthist

Firste model:

Solus Kreutzinger  - Gunslinger / Bountyhunter

I know it aint top of the class... men jeg er ok tilfreds :)

Inquisitor Hans Theobalthus Mannheim selv er næsten færdig, han står lige og hviler sig med sit GS indtil jeg kan komme videre med ham..

/J