News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Praktisk information

Started by Johan B., 30 December, 2012, 14:39:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Morten Pedersen

Vil der være mulighed for at parkere på skolens boldbane igen i år?

Quote from: Hesse on 19 February, 2013, 09:23:13Spørgsmål til de lokale: Kan det passe at det er Linie C, i retning Ballerup, og stå af på Jyllingevej station?

Ja, linje C mod Ballerup(eller Frederikssund) og Jyllingevej er den der er tættest på EP.
Warlord Supreme 2016
No matter how bad life gets, you can always watch a Star Wars marathon!
Click here for Bacon!

Troels S

Quote from: Hesse on 19 February, 2013, 09:23:13
Vi ankommer på Hovedbanegården kl. 20:18, men jeg tænker at vi bare tager S-toget derfra til EPs lokaler.

Spørgsmål til de lokale: Kan det passe at det er Linie C, i retning Ballerup, og stå af på Jyllingevej station?

I så fald tror jeg vi er der lidt i 21, og håber selvfølgelig på at der er åbent der... ;)

Lyder rigtig godt Michael.

Vi har ganske travlt med at flytte teræn mv. fredag aften så det er rigtig fedt at i selv finder ud i hulen.

Vi skal nok sørge for at der er åbent hele aftenen.

Mvh
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Gil

Quote from: Morten Pedersen on 19 February, 2013, 09:28:49
Vil der være mulighed for at parkere på skolens boldbane igen i år?

Hvis de får de rigtige nøgler af Finn, skal bare huske at bede ham om den der giver adgang til gården, så plejer det ikke at være noget problem, det kan godt være nøglen kun virker inde fra gården, men så går man jo bare ud af salen og låser op.
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Uther

Regner med at komme direkte til skolen lørdag. Kommer til hovedbanen kl 8.22, og napper en taxa. Men vil gerne stadig gøre brug af en soveplads i EP's hellige haller lørdag til søndag. Og hvis der mulighed for et lift dertil lørdag aften ville det være smukt  :).

Hygge
Thomas
Thomas Paulsen

Troels S

Quote from: Uther on 19 February, 2013, 18:02:45
Regner med at komme direkte til skolen lørdag. Kommer til hovedbanen kl 8.22, og napper en taxa. Men vil gerne stadig gøre brug af en soveplads i EP's hellige haller lørdag til søndag. Og hvis der mulighed for et lift dertil lørdag aften ville det være smukt  :).

Hygge
Thomas

Det finder vi helt sikkert ud af.

Mvh
Troels

leahciM

Quote from: leahciM on 18 February, 2013, 16:11:53
Er der som vanligt udprintet missioner m.m. til alle mand, eller skal man selv medbringe egen kopi af disse?

Uther

Quote from: Troels S on 19 February, 2013, 19:24:05
Quote from: Uther on 19 February, 2013, 18:02:45

Hygge
Thomas

Det finder vi helt sikkert ud af.

Mvh
Troels
Fantastisk  :)
Thomas Paulsen

Troels S

Quote from: leahciM on 19 February, 2013, 20:32:50
Quote from: leahciM on 18 February, 2013, 16:11:53
Er der som vanligt udprintet missioner m.m. til alle mand, eller skal man selv medbringe egen kopi af disse?

Beklager jeg havde overset dit spørgsmål.

Der vil vanen tro være turneringspakker der indeholder missioner til alle deltagere.

Mvh
Troels

leahciM

Unforgiven

Quote from: Hesse on 19 February, 2013, 09:23:13
Vi ankommer på Hovedbanegården kl. 20:18, men jeg tænker at vi bare tager S-toget derfra til EPs lokaler.

Spørgsmål til de lokale: Kan det passe at det er Linie C, i retning Ballerup, og stå af på Jyllingevej station?

I så fald tror jeg vi er der lidt i 21, og håber selvfølgelig på at der er åbent der... ;)

Troels og jeg er i klubben klokken kvart i ni senest. Vi skal lige stille noget terræn op. ....

Ring hvis der er noget.

Nummer er i pm til Hesse.

Mvh.
Chaplain
"Stand up for what you believe in, even if it means standing alone." - Unknown
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=51782.0 Læs og hjælp til så bliver det sjovere at lave turneringer.
EP på PF: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=271.0

Witer

Der er ingen p pladser i gården. Pga. Vejarbejde.

Vh. EC XIII holdet
Revenge of the Emperors Fist!
Quote from: Nicolai Nygaard on 17 September, 2013, 13:11:58
Jeg vil minde om at Sjøholms 'I h8 u all' tale IKKE skaffede ham en plads i bestyrelsen.
Tihi

Johan B.

Der er et begrænset antal P-pladser i kælderen ved skolen. Man kan være heldig at få en!

/Johan B.
Johan B.

Mr. Burns

Vil bare lige høre hvordan terning situationen ser ud??  ;)
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

Morcos

Quote from: Mr. Burns on 21 March, 2013, 10:08:34
Vil bare lige høre hvordan terning situationen ser ud??  ;)

+1
Sad lige og tænkte på det den anden dag. :)

Martin Iversen

+1

Slet ikke på utaknemmelig vis - for det var alletiders show, også uden terninger - meeeeen, når de nu er bestilt - så vil de da være en fed souvenir  :)

M.
Waaaaay behind .....

Johan B.

Jeg har fået clearet med postdanmark hvordan genforsendelsen bliver betalt, og de skulle gerne blive sendt en gang i næste uge. Så hvis det går bedre end det gjorde sidste gang, så har jeg dem nok inden for 14 dage, også må vi lige finde ud af hvordan vi får dem ud til folk ;)

/Johan B.
Johan B.

Uther

Thomas Paulsen

Morcos

Er der en opdatering på de smukke terninger? ville være fedt at se dem snart. :)

Mvh

Omalley69

Terninger  :P

Jacob og jeg glæder os også til dem.
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Morcos

Nu er der gået næsten endnu en mdr. siden jeg spurgte om opdatering på de famøse terninger, og intet svar. Ville være rart med lidt info hvis denne tråd dog stadig bliver overvåget. :)

Hesse

Personligt kan jeg godt acceptere at der ikke er terninger alligevel - bare klar besked om man har noget at glæde sig til eller ej.

Jeg mangler dog stadig en t-shirt... ;-)