News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Painting's optional

Started by salun, 23 April, 2013, 22:52:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

salun

Nåh - nu vil jeg også have en blog, vil jeg!
Lad os bare kalde det en maleblog, i hvert fald rent teknisk, selv om det nu ikke er det store maling folk skal forvente sig at se i nærmeste fremtid - jeg er gået ret død i at male her det sidste års tid, og bruger nu det meste af min nørde-tid på at samle figurer.

En kort introduktion må vel være på sin plads:
Jeg hedder Stefan, er i skrivende stund 30 år, bosat i Odense, hvor jeg bor alene i en lejlighed med min hund Sagi, en hvid schæfer på 6 måneder, som betyder rigtig meget for mig, og som jeg bruger meget tid på.
Jeg er uddannet webintegrator, men går p.t. ledig, og har det sidste år været ramt af en depression, som jeg sådan nogenlunde er kommet ovenpå efter, men der er stadig gode og dårlige dage ind i mellem...

Rent hobbymæssigt, så har jeg været involveret i figurspil på en eller anden måde i de sidste ~15 år, i første omgang med mine brødres figurer, og efterfølgende har jeg så selv været i gang med at samle.
Jeg har spillet 40K tilbage omkring da 3rd. ed. udkom, og snuset lidt til Fantasy på omtrent samme tidspunkt, men Fantasy fangede aldrig rigtigt, og 40K mistede jeg interessen for efter et par år, og solgte så hele min marine hær.
Siden har jeg gjort mig meget i det der oftest betegnes som 'alternative' systemer, og figurer til samme. Jeg har masser af figurer fra både Rackham og Reaper liggende, har spillet Warmachine siden Mk. I, med hære til både Khador, Cygnar og lidt Mercs, har snuset til FoW, og har længe haft en forkærlighed for Mordheim - settingen mere end reglerne.
Endelig er jeg netop begyndt at spille med i min rollespilsforenings Blood Bowl liga, Ratt League.

Derudover har jeg spillet rollespil i en 18-20 år, og spiller fortsat fast en gang om ugen, selv om jeg da lurer på om ikke man skulle prøve at finde en gruppe mere.
Og så har jeg en habil samling af bræt- og kortspil, en endnu større samling af tegneserier, og en støt voksende samling at DVD'er.

Afslutningsvis skal det nævnes, at hvis nogen skulle gå rundt og have lyst til at spille Ascension eller Zombicide, er i nærheden af Odense, og ikke har problemer med at der er en hund, så lægger jeg gerne lejlighed til et par spil af disse, eller andre fra samlingen, og kan byde på kaffe/the i samme ombæring :)

Næste post kommer til at indeholde en list over de projekter jeg har gang, og bliver løbende opdateret.
Og billeder er desværre ikke noget af det jeg er bedst med, men nu syntes jeg ligesom at jeg forpligter mig til at gøre noget ved det, så det må I gerne råbe lidt efter fra tid til anden :)

Så vel mødt, og god læselyst.

salun

Liste over projekter, igangværende og afsluttede:

Warmachine:
Male Cygnar hær - standby
Male Khador hær - standby
Male Mercs - standby, overvejer at sælge dem

Mordheim:
Male converted Marienburger warband - standby
Samle/færdig-converte Orc warband - standby
Samle/færdig-converte Dwarf warband - standby
Samle/converte Witch Hunter warband - standby
Samle/converte Warlock A - standby
Samle/converte Warlock B - standby
Samle/converte andre Hired Swords - standby
Skrive houserules til Mordheim - standby

Blood Bowl:
Samle/magnetisere/male Chaos hold (aka Projekt Magnetic Deluxe) - standby
Samle/male Khorne hold - standby
Samle/male High Elf hold - standby
Evt. andre hold - Khorne og Norse frister lidt

Sedition Wars:
Samle modeller - standby

Figursamlings 'commissions': (ud fra denne tråd)
Egnarts:
2 Marine Drop Pods - samlet - afhentet
IG Vendetta - fly samlet, resin dele skal files til og limes på (rigtig lækker model at samle) - afhentet
IG Chimera - samlet - afhentet
IG Manticore - samlet - afhentet
IG Basilisk - standby grundet manglende dele på kanonen
2x IG 10 mands Trooper Squad - samlet - afhentet
IG Sentinel - skal files, så samles - afhentet
IG Heavy Weapons teams - samlet - afhentet
IG Command Squad - skal files + mangler lidt bits endnu - afhentet
3 Necron Cryptechs - skal convertes, stadig på sprues, mangler div. bits, bl.a. scarabs til at prøve at lave en kappe ud af...

Diverse:
Tage billeder af modeller der skal sælges - flere modeller skal fotograferes og sælges i nær fremtid
Male 3 musikere til Player1's 'Mal en Orc' projekt - standby
Færdiggøre conversion af IoB High Elf grif til Bretonian Hippogrif for en veninde - standby
Converte/male warband til Skub flere Dukker V4 - Realm of Chaos Warband Challenge
Lære at bruge min airbrush, og male min C'thulhu fra Reaper Bones med den ;D - standby, skal købe kompressor først

salun

Blev lige mindet om at jeg har 3 musikere liggende til Player1's 'Mal en Orc' projekt, og de må jo også hellere lige bliver fundet frem igen, renset, og gjort klar til maling.

Derudover har jeg fået et par minotaure ind af døren, som skal bruges til Blood Bowl - de får lige en tur i bremsevæske først dog.

Vil prøve at tage nogle billeder af diverse projekter her hen over weekenden og få lagt op...

King_Cuttuk

Du får satme noget arbejde fra hånden. Jeg kan informere folket om at Salun her har samlet et par ko-mænd til mig og det er blevet et ganske godt resultat. Glæder mig til at komme i gang med at male dem.

salun

Heh - figursamling er hygge og afslapning for mig, på samme måde som andre har det med maling :)
Og så er det oftest nemmere at gå til og fra, når nu lysten melder sig ;)

Tror jeg skal starte ud med et par billeder af mit arbejds(spise)bord, når der bliver taget billeder lidt senere på dagen...

salun

Billede tid :D

Arbejds(spise)bordet, som det ser ud for tiden, og med den trofaste hund liggende ved siden af :)

Endnu et billede af arbejdsbordet. Og ja, den ene gule kasse til højre ER fuld af Rackham modeller. Den anden er primært Reaper modeller.

Og så min skæreplade, som er basis for alt figursamling her i lejligheden, foruden opbevaring og fordeling itf. projekter.
P.t. er det dele til Egnarts IG modeller der ligger klar.

Og nu vi er ved Egnarts IG modeller, så er her lidt flere billeder af dem:

Drop pod'en.

Her kan man se mit problem med at 3 af lugerne ikke lukker rigtigt - regner med at de bare skal have en tur med en fil, men er der folk der kender problemet, og har en løsning, så hører jeg gerne fra jer :)

Chimaera

Chimaera igen

Manticore

Manticore igen

Manticore endnu en gang - bemærk at missilerne kan hæves/sænkes :D

Vendetta uden våben

Close-up af cockpit - vinduerne er ikke limet fast, så det er muligt at male indvendigt først

Og så et par billeder af mine Mordheim projekter:

Marienburger warbandet i sin helhed - har lagt mig ret fast på grundfarverne, VMC Gunship Green og VMC Red, men er så ellers gået i stå...

Captain og Champions, front

Captain og Champions, bag

Youngbloods, front

Youngbloods, bag

Swordsmen, front

Swordsmen, bag

Marksmen, front

Marksmen, bag

Og mine Warlocks:

Diverse dele til Warlock B

Warlock A, som han ser ud lige nu

og fra en anden side.

Som I kan se, så bruger jeg i høj grad Tack It/bluetack/whitetack klæbemasse til at test-samle mine modeller - det er rart til at give en ide om hvordan modellen ender op, og er ret nemt at fjerne bagefter.

Dværgene mangler lidt mere, men de fleste af grund elementerne er der. Og ja, der er et lille warband, men det er prisen for at få Gromril-stadt fra starten...

Hele warbandet

De 2 slayers - købt second hand herinde, så tror desværre aldrig jeg fandt ud af hvilket firma de er fra. Nogle der kan hjælpe der?

Engineer som skal konverteres videre på

Og så slutter vi af med Da Orcses!
Her er noget vej endnu, i form af conversions, men tror (håber) det bliver sejt når jeg er færdig :)
Planen er, at de har raidet en del dværge, og det kan ses.

Spyd-orcs og Fanatic. Den øverste, som ikke kan finde ud af at bruge sit spyd ;), skal have sat enden fra et dværgehorn på som spydspids. Gobbo'ens kugle skal males laves, og males, så det ligner et græskarhoved.

Big 'Un der skal have lavet en Morning Star, og skiftet Choppa'en til en Crossbow

Big 'Un der skal have Crossbow og Dwarf Axe, og Boy der får skiftet pisken til en kniv

Boss Orcibal' Lecter, som skal have en Dwarf Axe i stedet for det ene sværd

Deres trylle-orc, som også bliver brutal med en Dwarf Axe

Og så ellers diverse bits der lige p.t. er lagt til side til projektet, inklusive dele til en ond Morning Star og et par Crossbows.

Det var hvad jeg kunne diske op med af billeder til bloggen i dag.
Regner med at de næste billeder bliver flere af Egnarts IG modeller - Sentinel, Heavy Weapons, Command Unit og 2 x 10 Guardsmen.
Nu fandt jeg jo ud af, at min telefon faktisk tager okay billeder, så det er slet ikke så slemt som jeg gør det til :)

salun

Lille update - ca. halvdelen af Egnarts modeller er afhentet i dag, og der kommer billeder af IG Command Squad'et, når jeg har fået flyttet dem fra telefonen.

Ellers har det stået ret stille med figurer de sidste uger, men nu vil jeg prøve at komme lidt i gang igen.
Der er stadig den der Shadowsword der plager mig - jeg vil gerne have den færdig, men er ret meget i tvivl om hvordan jeg skal gøre det ordentligt :(
Prøver lige at tage et billede af problemet - måske nogen derude har en god løsning?

salun

Har netop besluttet, at JO SKU! jeg skal have et Khorne hold til Blood Bowl, så er så småt begyndt at anskaffe modeller til det.
Samtidig skal jeg have mit Chaos hold klar - især med magneter, så jeg kan sætte mutationer på efter behov - nu hvor vi nærmer os finaledagen for sæson 8 i vores liga :)

Satser på billeder snart-ish... ;)

salun

Har været uden adgang til PF hjemmefra i over en måned nu, men lige så pludseligt som problemet opstod, så forsvandt det igen.

Så nu er planen at få svinget kameraet igen en af de nærmeste dage, og så ellers få opdateret herinde :)

Blev også bedt af en veninde, om ikke jeg ville hjælpe med at bygge en IoB Grif om til en Hippogrif til en Bretonian lord, så det arbejde er godt i gang, og næste skridt er, at jeg skal til at eksperimentere med at lege med Milliput, til at opbygge mandens pelvis-område (mit 10-12 år gamle Greenstuff ender nok i skraldespanden).
Billeder af den følger også :)

Og så fik jeg anskaffet kroppen til en gammel WFB mino, som skal magnetiseres til mit Chaos BB-hold.

Forvent billeder ca. mandag, senest ;)

salun

Nu skrev jeg jo heldigvis ikke hvilken mandag, så det var ret smart af mig ;)

Jeg har modtaget mine Reaper Bones figurer, og er ganske godt tilfreds med dem. Fandt lige ud af, at den ene Fire Giant Warrior mangler en hånd, så det har jeg kontaktet dem om, men ellers ser alt fint ud. Hvad der lige skal ske med dem i fremtiden, det må jeg finde ud af, men jeg er ret sikker på, at både C'thulhu og Kaladrax skal males til at have stående og se seje ud :)
Jeg har kigget på en kompressor til den airbrush jeg impuls-købte herinde for et par år siden, og planen er, at når den er købt, og jeg er mere fortrolig med at bruge AB, så står C'thulhu for skud ;D

*PLASK*
Jeg faldt i med begge ben, på Skub flere Dukker V4 - Realm of Chaos Warband Challenge, især efter at Lau K. Lauritsen tog udfordringen op, så der faktisk er nogen at spille med i Odense - YAY \o/
Jeg har rullet mig frem til følgende:
Champion m. kasteøkser og et ekstra håndvåben. Starter med Cloven Hooves mutation
En Chosen med skjold
En Chaos Sorcerer
En Chosen Knight
2 Chaos Warriors, en med skjold og en med kasteøkser

Et hurtigt kig i diverse gamle modeller jeg har liggende, og den kasse jeg betegner som min 'scrap-box' (med div. større dele, mere eller mindre samlet/malet + hele modeller jeg har fået med i forskellige handler), og jeg har fundet følgende modeller:

(billede 1 er med blitz, billede 2 uden)

De malede modeller får lige en tur i bremsevæske, så jeg kan starte helt forfra på dem :)

Derudover har jeg også lige et par billeder af den High Elf grif -> Bretonian hippogrif conversion jeg er i gang med. Mit første forsøg med at bruge Milliput, som jeg syntes er gået ok indtil videre...

Videre planer her er, at hans venstre underarm skal genopbygges, området omkring hans ben/hofter skal rettes til (måske skjules med noget stof - kappe, kofte, something), løvepoterne skal laves om til hesthove, og så kom jeg til at tænke lidt i, om den måske skulle have noget metal-plade med over hovedet - det er Bretonerne jo ret glade for ;)

Mere herfra senere - konstruktiv kritik og spørgsmål modtages som altid gerne :)

TwoByFour

Jamen det slipper du da helt fornuftigt fra, det med hippogriffen, ikke noget der. De der gamle chaos modeller er fede, er det nogen vi kommer til at se noget maling på på et tidspunkt?  :-)
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

salun

Nu har jeg jo meldt mig til udfordringen, så lige netop med chaos-warbandet, ja, der er det ganske korrekt - Painting is Mandatory!

Planen er, at de kommer op af bremsevæsken snart, nok i dag, og så skal jeg prøve at få rodet lidt med noget små-conversions på nogle af dem (kan dog ikke få mig selv til at skære i hverken min chosen eller mine 2 warriors ::) ). Med lidt held bliver de så klar til spray i starten af næste uge, og så skal der jo bare fedtes med maling :) Og spilles med dem.

Edit: har lige fået kassen med ting fra valten ind ad døren, så det må jeg også hellere i gang med at kigge på :)

salun

Warband-status:
De malede dukker er nu renset for maling, men Chosen skulle lige have en tur mere, da det var noget mere hidsig maling på ham, hvilket gik ud over nogle detaljer.
Satser på at gå i gang med små-conversions lidt senere i dag.

Billeder følger inden der kommer maling på dukkerne.

salun

Fik taget et par billeder den anden dag, blandt andet af den model der de sidste par måneder har gået under navnet 'Problembarnet', nemlig en IG Superheavy Tank, hvor den ene side desværre er skåret i smadder :(

Jeg har fået fat i noget plasti-card, som jeg satser på at prøve at lukke de store huller med, og har måske en idé til de manglende pinde, men jeg tager gerne imod andre løsningsforslag, og skulle der ligefrem være nogle derude, som ligger inde med en hel udgave af den skadede side, så er jeg meget interesseret i at købe eller bytte ;)

salun

300 på DVD'en, og så ellers gang i maling og pensler - ca. 111 min. senere, og her er resultatet:

Nu mangler der bare metal og nogle detaljer, og så basen :)

salun

En 1 times tid mere, og så er han så vidt, at jeg vil vurdere ham som færdig, lige på nær et par lag male-lak, og så basen :)

Og så nogle ordentlige billeder...

salun

Så er Space Wolf'en så færdig som jeg syntes jeg kan få ham...
Lakken er ikke helt optimal, har åbenbart ikke givet ham nok mat-lak. Og jeg har spottet et par steder jeg kunne have gjort lidt mere ud af, bl.a. granaterne i bæltet.
Men overordnet er jeg godt tilfreds, især med ansigtet, håret og rustningen, men også symbolet på skulderen og knæet. Og så er det jo den første model jeg har fået malet færdig i mange MANGE år, så det er jo heller ikke helt skidt ;)

Og som vi alle ved - pictures, or it didn't happen:

Konstruktiv kritik modtages gerne, selv om jeg ikke regner med, at der bliver gjort mere ved ham nu (ud over måske lakken...) :)

Torben Kastbjerg

Jeg synes det er pissefedt at du får malet - og endda også til en ret høj standard efter et år, eller hvad du nu skrev some place?

Man skal ikke være bleg for at klaske lidt maling på sine figurer; bare man holder sig nogenlunde inde for stregerne bliver det jo helt fint - og gør man mere end det, som her, får man lige pludselig en hel fin hær som bare står der og ser fin ud! :D
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

salun

Takker, takker :D

Er da også blevet lidt fristet til at kaste noget maling på nogle flere rum-ulve - har alligevel 10-12 stykker liggende i plastik, som bare skal samles - da jeg især syntes rustningen blev ganske vellykket :)
Nu må jeg jo se, hvad det ender med... det er i hvert fald ikke, fordi jeg mangler figurer at male på ;)

salun

Har ikke rigtig fået rodet så meget med dukker, siden rumulven blev færdig, lige på nær at få malet en bold til mit Blood Bowl hold, da jeg jo nu endelig fik fat i en :)

Jeg er også blevet færdig med mine kampe i Ratt-League's niende sæson - World Painted Blood.
Er desværre endt som eneste hold med 0 point :( 7 fucking nederlag, det er værre end sidste sæson, hvor jeg i det mindste fik et par uafgjorte... jeg har nu også den tvivlsomme ære, at stå noteret i vores Chart and Records, som værende et af de hold der har den længste no-win streak, med 20 kampe (og holdet har p.t. spillet 21 kampe ::) ).
Det mest positive, så vidt jeg kan se, er så, at jeg har den aktive spiller som har lavet flest Compeltions i ligaen - 68 af slagsen, så et snit på 3,et-eller-andet per kamp - og er hhv. 3 og 103(!!) fra de bedste 2, som er hhv. død og retired. Og så løber samme spiller endnu en gang med en fin lille medalje for at være sæsonens Top Thrower, med 33 Completions, samt en mulig 3. plads i Top Offensive Players (TD & Comp).
Det Human hold skal have flere trænings-kampe, ganske simpelt. Så kan det også være, at jeg kan begynde at vinde lidt. Og så skal jeg blive bedre til at bruge mine Catchers, for med en Thrower der har AG5, Accurate og Safe Throw, så burde det kunne lade sig gøre at spille med bolden.

Jeg har også haft lidt fat i mit Chaos hold, Brutal Deluxe, og er så småt ved at gøre klar til 'Projekt Magnetic Deluxe', hvor jeg dog skal finde ud af, hvilke mutationer, og hvor mange, jeg skal sigte imod at have klar fra starten...
Planen bliver, at magnetisere arme og hoveder, og så har jeg lidt kig på at magnetisere skulderplader med numre også, men nu må jeg lige se... jeg skal i hvert fald bruge flere magneter, så en bestilling fra supermagnete.de ligger på lur i nær fremtid.

Og så er der nogle dukker som skal samles for folk - de er desværre blevet skubbet lidt i baggrunden på det sidste, men nu må jeg se at få dem af vejen og ud af døren igen, og så bliver der nok et stop for mere samle-dukker-for-bits i en periode.

Da der ikke rigtig er sket noget nyt, så er der ingen grund til billeder *pyha* men jeg tager gerne imod forslag til PMD, og hvilke mutationer jeg skal fokusere på. Lidt flere tanker og planer om dette følger snarest... -ish ;)

salun

Zombicide Season 2 wave 1 er ankommet, og det samme gælder Sedition Wars wave 2, så flere dukker at lege med ;)
Begge pakker havde desværre et par mindre fejl og mangler - Zombicide manglede 2 pakker hunde (1 Dog Companions og 1 Zombie Dogz), Sedition Wars manglede en masse kort - men CMoN har, på trods af lidt forsinkelse, været flinke og hjælpsomme som altid, så forhåbentligt har jeg de sidste ting snart (inden december, regner jeg med).

Især Zombicide Dog Companions er jeg rigtig tilfreds med, og de ser ud til at passe perfekt til det jeg har købt den ekstra pakke af dem til, nemlig Wardogs til et Mordheim Witch Hunters warband.
Skalaen er jeg rigtig tilfreds med, og her kan I se dem sammen med en Warlock og kaptajnen for mine Marienburgers:

Hundene sidder fast på basen på den der pind i mavsen, og da den ikke sidder fast, så er det jo rigtig optimalt ;D

Jeg tror jeg vil ind og bygge lidt videre på nogle Mordheim-dukker, fordi det er dem jeg har lyst til at rode med lige nu - billeder følger, når jeg har noget klar ;)

salun

En mindre detour med et forsøg på en fokuseret Sedition Wars blog har efterladt den her uden det store nye...
Men kan da løfte sløret for nogle at mine planer for det nye år :)

Først skal det dog nævnes, at jeg igen er blevet ramt af depression, så regner ikke med at der sker det vilde på dukke-fronten de næste par uger/måneder, desværre :(
Kan dog være, at der kommer et par gode dage ind i mellem, hvor der begynder at komme lidt skub i sagerne igen - vi får se :)

Jeg ved allerede nogle af de dukker jeg får fingrene i hen over 2014, nemlig dem jeg har backet via Kickstarter.
Det er Wave 2 til Zombicide Season 2, et Ancient King pledge til Wrath of Kings, LE modellerne til Warmachine Tactics og TGG modellerne (hvor det bare bliver sværere at vælge hver gang de viser nye dukker - varulvene som kom med til allersidst SKAL jeg have, og så må jeg se med resten...)
Derudover valgte jeg, som fødselsdagsgave fra mig (og måske hunden) til mig, at backe FOLDIO, så jeg regner med at kvaliteten af mine billeder bliver bedre.

2014 bliver nok også året hvor jeg kaster mig ud at spille 40K igen. Jeg har været forbi og kigge til Clash of the Dragons her i Odense et par gange, og det virker som et rigtig hyggeligt arrangement, som jeg godt kunne tænke mig at prøve at være med til.
Jeg har tænkt mig, at valget denne gang falder på Chaos Space Marines, og planen er at bruge de ting jeg har liggende, sammen med 2x Chaos del fra Dark Vengeance sættet, som kernen i min hær. Der er bestemt flere af de andre hære som også lokker, men jeg ser start-sættet som et godt udgangspunkt at bygge videre fra...

Endelig håber jeg, at det også bliver i år, at jeg får råd til en kompressor, og kommer i gang med at bruge min airbrush. Hvis det lykkes, så bliver Chaos hæren første 'offer', og når der så er styr på at bruge den airbrush der, så har jeg en C'thulhu fra Reaper Bones som også skal males ;D

Og så kommer der jo nok nogle flere Kickstarter-projekter til i løbet af året. Sedition Wars udvidelse, mere fra Raging Heroes og måske en Zombicide Season 3 :)
Mit Sedition Wars er heller ikke glemt, og da jeg ikke nåede det til jul 2013, så må det jo så være til jul 2014 at det står færdigt ;)

salun

Lillebitte update

Jeg har fået kæreste, så det er ikke blevet til meget tid hunden og jeg har tilbragt hjemme ved os selv de sidste 2½ måned :P
Dermed er der heller ikke sket det store ift. at lege med dukker, ud over at jeg har fået lidt nyt ind fra et par auktioner herinde, så der er mere at lege med, når jeg kaster mig ud i Chaos projektet...
Som en klar gevinst ved at fået en dejlig kæreste, og at vejret så småt er blevet bedre (hvilket hunden især nyder ;) ), så tror jeg også, at det går bedre med depressionen. Er ikke helt sikker, men det føles da overordnet sådan :)

Sigter dog mod, at jeg kommer til at bruge lidt mere tid hjemme, når kæresten flytter længere væk her i starten af april, så måske der også kommer til at ske noget på figur-fronten igen til den tid :)

In other news, FOLDIO er ved at blive sendt ud, så jeg håber snart på at modtage tracking nummeret på min, og så skal der leges og eksperimenteres - kærestens Nokia telefon har et rigtig godt kamera, så det skal jo klart afprøves sammen ;D

Og så er der vist så småt nogle flere KS ting på vej, bl.a. Warmachine Tactics.

Næste update kommer efter FOLDIO er modtaget, og jeg har fået lidt styr på dukke-ting derhjemme igen.

salun

Nåh - vi tager lige en lille update mere, med fokus på de der lede Chaos mariner, når nu de har fyldt en del i mine tanker de sidste par dage...

Mine indledende tanker om hæren kan ses i denne tråd under 40K Hærlister

Efter at have kigget igennem lidt af hvad jeg har liggende hjemme, så kan jeg vist lige p.t. bygge følgende:

1 Chaos Lord - konvertering baseret på en ældre metal CSM Lord

1 Daemon Prince - GW plast kit, skal nok konverteres, men ved ikke helt til hvad endnu

5 Possessed - GW plast kit, skal måske konverteres/kit-bashes på

20+ Chaos Space Marines - konverteres ud fra diverse kits, både loyalist og chaos marine dele, med henblik på at de visuelt bliver fra 3-4 forskellige warbands

11 Cultists - konverteres ud fra en pakke Micro Arts Studios Iron Brotherhood modeller og en ældre IG Tech Priest

5 Raptors - konverteres ud fra en boks Black Templar Sword Brethren i metal, og nogle gamle CSM metal jumppacks

4 Terminators - 3 gamle metal Chaos termies og 1 metal Chaplain termie, bliver måske til hjemmefuskede Obliterators/Mutilators i stedet

Og så er der sikkert flere ting der dukker op, mens jeg roder rundt i bits...