News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

tema hjælp

Started by kagemanden, 25 August, 2013, 22:12:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kagemanden

Hej er der nogle der har nogle ideer til et lidt anderledes tema til min o&g hær, primær night goblins og savge orcs.

Joakim

Hejsa,

Kan du ikke give lidt mere information om hvad du selv vil med hæren?

Det er noget svært at give dig brugbar feedback baseret på én linie tekst. Det nytter ikke så meget at skrive op og ned om hvordan du kan gøre, hvis du bagefter synes at hæren skal være mere... blå : )

Jeg ville helt klart gå i gang med at søge billeder enten her i folk maleblogs eller på et andet O&G forum, hvor du forhåbentlig finder nogle figurer med et lækkert tema - post billederne her og så har vi andre bedre muligheder for at kommentere, hvis du mangler detaljer til at finde de rigtige farver eller andet.

kagemanden

Jeg er igang med at lave en hær til tunering som jeg er i gang med at lave til en skyde hvor senere bliver det en alt i en hær.

chrjensen

Kontroversielt: KKK-tema
Selvom man er diagnosticeret paranoid skitzofren, kan man stadig godt være forfulgt!

Min blog

Kexplosion

Klovnefarvet tøj og Hitler-overskæg på alle banditterne kunne også være et tema.
"... brændende Broodlord til dit face!" - Stefan Dahl

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Se mine seneste miniaturer i mit Photobucket album!

vvitus

We serve the Emperor with our faith and devotion, And with faith there must sometimes also come sacrifice.
PF Trader - Vvitus ~ Købes

JRN

Ghost-tema.
Hvide kutter til Night gobbos, og hvid krigsmaling på Savage orcs.
Så vil den grønne virkelig springe frem, og en enkelt ekstra spotfarve - fx rød eller gul - vil også springe i øjnene på bannere og karaktermodeller.

Held og lykke med projektet.

kagemanden

Jeg har overvejet at lave lidt bloodlins kombi kkk male tøjet hvidt og male dem blod rød, er det for meget??

zKoTTe

Quote from: Kexplosion on 27 August, 2013, 18:24:33
Klovnefarvet tøj og Hitler-overskæg på alle banditterne kunne også være et tema.

Altså et typisk projekt fra min side af?
Morten Juel Søndergaard

kagemanden

Men hvad syntes i til røde night goblins i hvidt tøj og hvis jeg tager denne ide, er der så nogle ideer til savage orcs + doomdiver

Berle

Ville det være at gå over stregen og lave savage orcs til slaver?

Således at du har en hær bestående af Ku Klux Klan (night goblins) og deres "tro følgesvende"
Quote from: Waaargh
Hvis du begynder at spille orks gælder samme råd - du skal have nogle flere dark lances.

kagemanden

Jeg syntes det lyder som en coll ide, nogle ville mene den er lidt over stregen men jeg tror det bliver det som det skal være men, lidt senere skal jeg have 30 black orcs med tror jeg nogle ideer til dem??

Tak for alle de fede ideer indtil videre :D

Kexplosion

Quote from: zKoTTe on 27 August, 2013, 22:41:35
Quote from: Kexplosion on 27 August, 2013, 18:24:33

Altså et typisk projekt fra min side af?

Kort og godt "ja!".

Quote from: kagemanden on 27 August, 2013, 23:29:14
Jeg syntes det lyder som en coll ide, nogle ville mene den er lidt over stregen men jeg tror det bliver det som det skal være men, lidt senere skal jeg have 30 black orcs med tror jeg nogle ideer til dem??

Tak for alle de fede ideer indtil videre :D

De skal helt klart være brune fra næsten helt sort til lettere lysebrun, gerne med nogle kæder omkring anklerne, små denim overalls med en løs strop og en banjo hængende på ryggen.

Husk at male krigsmalingen på læberne hudfarvet for den rette skræmmende effekt.

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

GentleGiant

Personligt syntes jeg det er totalt usmageligt, at lave en KKK hær.
Især med Kexplosions forslag puttet oveni.
Claus Olesen
3D print-pusher extraordinaire.

zKoTTe

Min ven Kasper er i gang med at lave en KKK-Neo Nazi bande med brændende hagekors, så det kan sagtens lade sig gøre at lave noget lignende :)
Morten Juel Søndergaard

Joakim

Right, én ting er hvad I gør derhjemme af kreative ting men dét hører ikke så meget til her.

Hvis I skal til at dele WIP billeder og andet - kan I så ikke holde det privat? : )

kagemanden

Det værste ved kkk ideen er at min hær nok skal bruges til tunering, så hvis kkk ideen vilde være for meget, så har jeg tænkt lidt på en nisse goblin hær.

Stefan

Referencerne til KKK og nazisme kan for nogen virke stødende og i bør derfor skrue ned for disse.
Kom gerne med andre spændende tema forslag.

Vh,
Stefan
Moderator

King_Cuttuk

Quote from: Stefan on 28 August, 2013, 13:28:44
Referencerne til KKK og nazisme kan for nogen virke stødende og i bør derfor skrue ned for disse.
Kom gerne med andre spændende tema forslag.

Vh,
Stefan
Moderator

Enig, det kan være en sjov joke blandt venner men det skal nok ikke gøres til virkelighed hvis den skal vises uden for husets fire vægge.

Jeg havde en necromunda Van Saar gang som havde fået navne inspireret af det gamle nazityskland og det var ikke en roster jeg tog med andre steder en i klubben med mine skolekammerater.

kagemanden

Så hvis i har nogle gode ideer til knap så krænkende temaer så kom gerne med dem, da de ikke bliver malet før efter novmeber tror jeg, men det skal helst ikke være et kedeligt tema ligsom mit beastmen :D

King_Cuttuk

Chaos:
- Khorne - rødt tema med alle våben udskiftet med økser
- Tzeentch - male dem i stærke farver og masser af magi i hæren
osv

Scrap hæren: Masser af rust of dele fra andre hære. Brune og andre jordfarver.

Skov hæren: grøn og lysebrun med masser af kviste over det hele

oldschool tema: masser af tern og stærke farver. Gerne røde flammer og gul baggrund

Sort / hvidt tema: huden en meget lys grøn med næsten alt tøj sort eller omvendt, hvidt tøj med meget mørkegrøn hud.

held og lykke

kagemanden

Jeg tænker lidt på at male night goblins dragterne meget mørke blå og så male selve goblinsne hvide.

King_Cuttuk

Quote from: kagemanden on 28 August, 2013, 14:56:01
Jeg tænker lidt på at male night goblins dragterne meget mørke blå og så male selve goblinsne hvide.

Ja det tema ville i hvert fald være anderledes. Vi kan sige det er nightgoblins som har været under jorden i MEEEEGET lang tid så selv den grønne farve er forsvundet ;)

Kexplosion

Quote from: GentleGiant on 28 August, 2013, 03:17:47
Personligt syntes jeg det er totalt usmageligt, at lave en KKK hær.
Især med Kexplosions forslag puttet oveni.

Tak.

Kommentaren har således tjent sit formål.  ;)

GentleGiant

Claus Olesen
3D print-pusher extraordinaire.