News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

belejringen af brøleborg.

Started by Kristian, 07 July, 2014, 12:43:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jones

Hvor stort et bord spiller i på?
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Belerophon709

Quote from: eido on 13 September, 2014, 19:50:34
Ja, jeg går og overvejer om jeg skal bruge det her som anledning til at få malet det sidste af min menneske empire hær, så der kommer forstærkning i form af 30 flagellanter, 20 crossbows, 20 swordsmen og 3 demigryphs. Og så tage begge mine empire hære med, naturligvis  8)

Jeg glæder mig godt nok helt vildt til Le Grande Battle!

Jeg vil se Halfling Flagellants. Nu. Faktisk i går. Vamos!

/Marcus

Scott22

Hvor er det langt væk fra Esbjerg. Vildt fedt arrangement! Ville ønske jeg kunne være med :) 

Kristian

Quote from: Jones on 13 September, 2014, 20:08:51
Hvor stort et bord spiller i på?

Vi spiller på langs af to borde, det ene er inde i selve byen, på vej op mod paladset, det andet er uden for bymuren. Vi kommer til at spille med en masse reserver. De smalle fronter gør at vi kan få afviklet turene i rimelig hastighed, samtidig med at vi bevarer spændingen i lang tid.

Der er masser af overraskelser undervejs og sådan, men jeg løfter først sløret for det efter GF og meget er det er hemmeligt før det sker på slagmarken  :)
Konge af Lethian!

andse

Men Kristian, husk at sige til, hvis du har brug for noget særligt til terrænet, så jeg kan bygge det! Borgen er færdig, men der er altid plads til udvidelser.

Kristian

Jeg skal nok sige til, men der kommer først til at ske noget efter GF.
Konge af Lethian!

golddigger

Drenge, jeg har lidt hjemmelavet siege udstyr I kan få, hvis I selv afhenter det hos mig. Det er to stiger, 2 paviser (der skal lige gøres noget så de kan stå) samt en rambuk. Intet er malet endnu.

Sig til, hvis det har interesse :)

Olsen

Quote from: golddigger on 11 October, 2014, 16:50:55
Drenge, jeg har lidt hjemmelavet siege udstyr I kan få, hvis I selv afhenter det hos mig. Det er to stiger, 2 paviser (der skal lige gøres noget så de kan stå) samt en rambuk. Intet er malet endnu.

Tusind tak. Vil meget gerne komme forbi og hente det, så vi kan indtage brøleabens borg

Den store aben

Belejringen af Brøleborg havde taget godt på indholdet af madkammeret. Måske havde Toke Graaand Skovbærsen også selv gjort sit til det. Det var nok ikke det smarteste med alle de mellemmåltider, men Han kunne ikke styrer sig. Han havde sågar hørt at nogle af fangerne havde spist rotter! Noget måtte gøres inden hele borgen faldt i et madmoralsk hul de aldrig ville kunne komme op ad. Ja Toke Graaand Skovbærsen havde hørt historier om halvlange der var gået ned til tre måltider om dagen og om nogen der sprang morgenmaden over!
Ja noget måtte gøres og det skulle han og hans ven kokken Herbert Godsovs Stegesen gøre. De måtte trodse horden af orker, rejse til the Moot og hente friske forsyninger. Tænk hvis de ikke havde noget at fejre det med, når Ludwig Lohrendreyer brød belejringen.
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

golddigger

Quote from: Olsen on 11 October, 2014, 20:09:21
Quote from: golddigger on 11 October, 2014, 16:50:55

Tusind tak. Vil meget gerne komme forbi og hente det, så vi kan indtage brøleabens borg

Jeg bor på Himmerlandsvej 2a, st th, 2720 Vanløse. Smid mig evt lige en PM for udveksling af tlf numre. Så kan jeg også lige sende et billede, så du kan se, om det er værd at tage rejsen ;)

Kristian

Sejt thomas, det skal nok komme nogen til hjælp.

nu melder jeg snart ud med noget i skal gøre i øvrigt.
Konge af Lethian!

Reaperman

Så er Orkerkongens horde samlet til angreb på Broehlenburg:

Nu med liste:

Bosses:
Orkerkongen til fods og til svin
2 Bsb (til fods og til svin)
2 orc shamans
2 savage orc shamans (til fods og til til svin)
1 NG shaman
1 gob shaman
1 orc på wyvern
1 Wolf-gob-hero

Core:
30 orcs chop&shield FC
25 orcs Spears & shield FC
25 savage orcs 2 chop FC (Big'Uns)
24 savage orcs spears/shield FC
25 goblins hw/shield FC
40 Night goblins hw/shield nets FC - 2 fanatics
20 Night goblins bows mus - 3 fanatics
10 wolfriders spears/shields FC
8 wolfriders Spears/shield FC
5 wolfriders bows mus
10 spiderriders FC
16 arrerboys
4 snotlingbases

Special
10 savage orc boars Spears/sh.FC
13 savage orc boars Spears/sh FC
24 black orcs FC
21 black orcs FC
12 squighoppers
8 trolls
2 wolfchariots Xtra Crew
1 boarchariot
4 spearchukkas
2 rock lobbas

Rare:
2 doomdivers
2 pimpwagons (fuld æde)
2 mangler squigs
Giant
Arachnarock

Anders Orkerkongen Westh

Waaargh

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Den store aben

Imponerende samling hr Orkerkonge. Men som Lord snusk altid siger, "det er ikke størrelsen, det er gørelsen."

Kristian

Konge af Lethian!

Reaperman

Quote from: Den store aben on 15 October, 2014, 18:22:46
Imponerende samling hr Orkerkonge. Men som Lord snusk altid siger, "det er ikke størrelsen, det er gørelsen."

Orkerkongen er ikke til stede, men vi henviser til hans seneste triumf i kampagnen  om Lethian og at man både kan have størrelsen OG "gørelsen"
-venligst
Hof-shaman og strategisk advisor  Borglupp Zapp
Anders Orkerkongen Westh

Olsen

Orkerkongen er sidst set i Gianten Gorm's beskidte underhyler på vej imod Alsborg. Den sande leder af belejringen af Brøleborg er den Mægtige og snu Lord Snusk.

okkel

Quote from: Reaperman on 15 October, 2014, 20:11:45
Orkerkongen er ikke til stede, men vi henviser til hans seneste triumf i kampagnen  om Lethian og at man både kan have størrelsen OG "gørelsen"
-venligst
Hof-shaman og strategisk advisor  Borglupp Zapp

Hvilken triumf?

Alsborgs Royale Bibliotek* indeholder ingen optegnelser af nogen triumf, og da det jo som bekendt er vinderen, der skriver historien kan man kun konkludere at der slet ikke har været nogen vinder i år... :P

*faktisk indeholder biblioteket ikke noget for tiden efter en uheldig episode med en fakkelglad bæstmand men hofbibliotikarens hemmelige arkiv indeholder heller ikke nogle optegnelser af en sådan triumf.

Den store aben

Hahaha Skrammelborg er i gang med at skrive sin beretning. Han skriver gerne to mere hvis det er. ????

Reaperman

Anders Orkerkongen Westh

Reaperman

Så er "da tower" under udførsel
Anders Orkerkongen Westh

eido

Holy *BeeeeeeP* Glæder mig til at se den færdig :)
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Den store aben

Yeah! Eller åh nej orkerne opruster!

Kristian

Så må emperiet jo gøre noget ved det, ellers vinder orkerne våbenkapløbet!
Konge af Lethian!