News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC live coverage

Started by Skummelkrat, 09 August, 2008, 11:35:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

s00k

Hvor mange gange er der blevet afholdt ETC ?

og det er vinderen der for hjemmebane næste gang ?

Kragh

Quote from: Skummelkrat on 10 August, 2008, 22:48:43
Ja, det er godt nok skuffende. Det bliver interessant at høre, hvorfor det gik, som det gik. Jeg kan ikke rigtig forstå det.

Martin Skummelkrat
Jamen, den ligger da lige til. Vi havde ikke staven med.  ;)

Den eneste som havde stav med var Jan. Resten spillede uden stav. Selv Kent , havde ikket stav med, som kørte så meget på Troels over lige netop han ikke havde staven med i sin hær.

Uden nok stave kan det ikke andet end gå galt...  ;)
Thomas Kragh
Se min blog

Gulbech

Det ser godt nok ikke for godt ud :(

Kan være vi ikke længere er så gode som vi troede, havde ellers regnet med en top 3 placering igen i år :(

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

El Rey

Quote from: Mouse on 10 August, 2008, 16:04:44
Jeg syntes at det ser ud som at Italienerne fedtspiller. De har ikke rigtig lavet nogle store sejre endnu.

Du har helt ret det var lige havde de gjorde. Da jeg i hans tur 4 vil slå for at se om min komet kommer ned, som jeg lige have fået igennem, på hans chaos dwarf hær som har stået nede i det ene hjørne, efter han havde brugt hans 2 scrolls. Mente han ikke vi kunne nå at spille en tur mere begge man, på det tidspunkt var der 15 min. tilbage. Det mente jeg nu godt vi kunne og gik op og spugte dommerne om det efter jeg havde snakket med ham om det. Da jeg så kommer tilbage og fortæller ham at de har sagt at vi godt kunne tage en tur mere hver, skulle han så lige selv op og høre dem og bruge tid på det. Der efter brugte han så det sidste af tiden på hans tur, dog fik jeg min sidste tur også. Desværre kom kometen aldrig ned.  Men hvordan et spil med 2 hære der bare står i hvert sit hjørne ikke kan blive spillet færdigt forstår jeg ikke helt. Men sådan var det i alle deres spil.

Men ja et skuffende resultat for holdet. De to slag jeg tabte var jeg uheldig i. Spille i mod Polens Empire hvor det lykke ham at skyde min løbe helt i tur et(failed lookout) samt smadre min spirit of the forge spell. Så min slann kun havde 2 fireballs spells tilbage han kunne bruge. Han havde også steed of shadows. Senere lykkes det 10 x-bowmen at dræbe ALLE mine 5 coldone riders på en tur.

Mod Tysklands mostergoblin der spillede WE, så det sådan set ok ud. Dog fejlede min slann begge de 2 panik test han lavede i spillet og den sidste var i tur 6 sammen med en units kroxigors. Så der tabte jeg det slag. En skam ellers havde det været en draw i mod dem.

Derefter tabte nogle fra holdet ligesom moralen og der blev lavede nogle ikke gennemtænkte match ups mod Frankrig, da man var ligeglad. Personligt brokkede jeg mig over dette, for vi burde havde vundet over Frankrig, hvilket også ville have givet os en noget mere acceptable placering.

Derudover var det ufatteligt varmt dernede, hvilket gjorde det svært at være 100% på dupperne. Men en velfortjent sejre til Tyskland.

Azrael

Godt lige at høre fra jer :-)

Men ja et lidt ærgerligt resultat.

Var der nogen der kom med noget secret tech? Her tænker jer især på dæmoner & vampyrer der har fået nye bøger siden sidst..

Mvh

Tobias

Troels C

Cool at læse!!

Så er det tude tid!!

Ham der tysker manden som I siger er flink er en være regel-snyde-nar-røv-mongol-pik-fisse!!! ...nå ja, så spiller han da også ok.
Jeg fik hans Brian og lidt andet gøgl.. lidt over 900 pts. Så kan man jo regne lidt på hvor meget tør analfisting jeg fik af de kære dæmoner.

FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sidder lige i dette øjeblik og finder ud af at han snød mig for points!! LORT!!
Hans Brian tog mit banner som han tog pts for. Men Brian døde jo.

Undskyld gutter!!! he he. Så var det blevet 18-2.

Nå men vi fik vist en proper røvfuld alligevel.

Det var ellers skide hyggeligt og jeg ville håbe at I alle sammen havde været der! Det var jo helt underligt at være til turnering uden alle jer andre.

mcpolle

som sagt det var mega varmt derind, men det var det same for os alle, vi spillede mod Tyskland i det næste sidste spil, og kun lige tabte til dem, ellers så det rigtigt godt ud for os, og derfor manglede moralen i spillet mod Frankrig.

Md Poffo , deres Italienske HE hær, fik vi kun 4 runde, og der er efter vi aftalt atr spil det næste runde, sagde Poffo selv at han spillet efter at træk tiden ud.

Han var også MEGET heldig ikke at miste hans 4th lvl i tur 2, men sådan er det med så meget...

I et af mine spil, jeg lavet 6 miscast, så er det ogsp op ad bakken.. :-\

tabt mit sidste spil, mod Frankrig, har aldrig prøvet at se en skyde så sindsyg før, HoDA 16 pil, alle mins fiends væk, efter 4 runde spurgte ham om jeg vil give op, det gjørde jeg ikke, og han vandt med 14-6, men hvis i har set det, vil i selv har grinet af det.

Det endte med hans søn, var igang med at rulle terning for mig, fordi jeg kunne ikke  ;D

Pis og lorte, men kan ike lave om på det,..

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

The rasmus

Det er bittert når tilfældigheder afgør spil men græd bare ud ved de danske skuldere drenge.
Rasmus Budde

s00k

Fedt at høre fra jer, håber der kommer flere battel reports :)

AndersN

Sur r?v... s?dan kan det g? en gang imellem.

Dog synes jeg det lyder ekstremt fesent det der med at tr?kke tiden ud (og egentligt generelt de der defensive "g? efter draw" matchups).

Det lyder som en fejl ved turneringsformen (tidstr?kningen). S?dan skal man sgu ikke kunne vinde noget i warhammer >:(

Jeg ved ikke hvad l?sningen kan v?re. Enten skakur, eller fjern et spil og afs?t 4,5 timer til resten. S? kan de fedtspillende r........ sgu l?re det.

(Er det italienernes nye m?de at snyde p?, eller hvad? :P)
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

punkrock

Hey op på hesten drengene! Vi må bare vende stærkt tilbage næste gang! :)

kOOn

Quote from: AndersN on 12 August, 2008, 02:37:01
Dog synes jeg det lyder ekstremt fesent det der med at trække tiden ud (og egentligt generelt de der defensive "gå efter draw" matchups).

For ikke at tale om de 'Gå efter Draw' hære der spilles med.

Men det lader til at Tyskerne rullede over alle de andre og spillede spillet.

Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Asger

Hej alle,

Vi havde en rigtig hyggelig tur derned (omend det var bedre forhold i Polen), og jeg ser allerede frem til at finpudse nogle detaljer så det bliver endnu federe næste år. Bl.a. skal der arbejdes aktivt med tidstrækningen (Team It, og team EU var de to bundplacerede på VPs, da de bare trak tiden og drawede...).

Men det er detaljer og turen var fed. Des mindre sagt om DKs placering, des bedre ;)

Battle reports? Med 4 draws, 1 sejr og 1 nederlag, synes jeg faktisk ikke der er så meget at skrive om... Jeg mødte nogle flinke modstandere (inkl. It, Pl og Fr), men det var ikke alle mine spil der var lige spændende.

Asger

s00k

Ok bare fedt at høre om turen, for os der kun kan se tal :)
Lyder som om der ikke var så mange der cheatede som sidste år ? Men så var der tids udtrækning :/

Vedel

Jeg skriver noget ETC evaluering nu, indeholdende delvise battle reports osv., men jeg mener vi bør holde det i en anden tråd, da der er MEGET som skal snakkes igennem efter det miserable resultat i år.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

s00k

Jeg bliver nød til lige at høre, hvorfor er det at england for 3 point i deres sidste kamp ? Når alle andre kampe er sluttet 2-0 eller 1-1. Ja også udover Belgien og Slovenien's kamp der slutter 2 -1  ??? Det betyder at både Slovenien og England kommer a point med os. Lidt mærkeligt, at de i sidste runde kan få ekstra point. Nogle der ved hvorfor ?

Link til resultatet: http://www.forumgwtilea.it/fiw/ETC/ems_live/live_match.php?id=1&round=6(Det er bord 8 og 9, i sidste runde)

El Rey

Lyder som en fejl.

Edit: tror det er fordi de begge vandt fair play prisen, som giver et 1 pt.

Asger

England og Belgien havde begge fået 4 ud af 6 stemmer (8 ud af de 18 til turneringen!) til fairplay prisen. Den pris giver et ekstra point.

Asger

s00k

Asger

Det er faktisk stadig et godt spørgsmpl hvorfor de har fået den, da pointene vist kun kan gives hvis pladsen ikke er delt mellem to eller flere. Ikke at det er vigtigt, men alligevel.

Mvh
Asger