News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Maleudfordringen: Jæger eller bytte??!

Started by Atoom, 07 February, 2011, 11:56:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Atoom

Næste maleudfordring har temaet "Jæger eller bytte??!"

Mal en jæger, hendes bytte eller ham der troede at han var ved at vinde jagten...

Udfordringen løber 6 uger og afstemningen startes mandag den 21 marts, derfor er deadlinen for indlevering den 20 marts klokken 23:59.

Her er lidt inspiration til dem der har behov for det:

Rockstar

Stavefejl i signaturen er noget rod.

clam

Kunne ikke passe mig bedre. Perfekt :D Har lige baset og primed den rette entry til dette tema. Nu skal den så 'bare' lige males.

salun

Jeg må se hvad jeg har liggende, og om ikke jeg faktisk kan få lavet noget så jeg kan deltage denne gang :)

Erikjust

Count me in jeg skal nok vinde på et tidspunkt og få mit tema igennem kvalme og ækel nuttethed erller bare Pov  ;D
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Kexplosion

Spændende, det bliver skægt at se hvad folk finder frem af dukker til temaet.

I øvrigt, fandt vi nogensinde ud af om "gamle" dukker tæller, eller er det op til ens egen samvittighed, om man vil male noget nyt til formålet, eller om det er i orden at indlevere noget "gammelt"?
"... brændende Broodlord til dit face!" - Stefan Dahl

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Se mine seneste miniaturer i mit Photobucket album!

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

zKoTTe

Virkelig fed dukke :)

Camouflage kunne måske også være en mulighed, eller ødelægger det måske for meget historien i dukken? :)
Morten Juel Søndergaard

Lasse

Det kalder jeg at jokke i spinaten :D
Med de meget stirrende øjne ser han meget anspændt ud, enten fordi han er paralyzeret eller ligger parat til at spring op.
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Erikjust

Så Atoom nu vinder du ikke uden kamp  ;D

"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Player1

Erik, vil du ikke tage nogle flere nærbilleder af alle detaljerne?

Erikjust

Jeg kan prøve men af en eller anden grund blev de meget uskarpe hver gang jeg forsøgte.

Atoom

Quote from: Erikjust on 20 March, 2011, 06:10:17
Jeg kan prøve men af en eller anden grund blev de meget uskarpe hver gang jeg forsøgte.
Prøve med selvudløser, makro-funktion og kameraet på en eller anden form for støtte.

Meget flot entry i øvrigt :)

Erikjust

Well så har jeg prøvet igen og ja bedre bliver det ikke.
Nu må dioramet enten vinde den umulige sejer eller blive løbet overende...........................okay det her skal jeg vist også øve mig lidt på  ;D

clam

Ser super cool ud ErikJust og Atoom. Flot klaret. Ja jeg kan desværre ikke tage kampen op. Min entry (Hasslefree's Dave the Goblin/Demon Slayer) - står halvfærdig på mit bord. Har været ude af stand til at male i snart 3 uger pga. min sarte ryg og nu også skulder :) Håber fand.. den fysioterapeut får lidt mere skik på det i næste uge. Har nemlig fået ny 'male stol' her i weekenden, som skulle hjælpe mig med ryggen  :-\ - og den skulle da gerne indvies :)

kvasi

jeg er nød til at spørge, jeg har malet min entry færdig og baset dem osv og bla bla.... men jeg har ikke noget kammera eller nogen i nærheden af mig nu, som kan overføre billeder fra deres fon. SÅ jeg vil høre om jeg kan "joine" i morgen, hvis jeg finder en som kan gøre det for mig?

hilsen dennis

rubber

Tja, jeg synes nu at det burde der da være plads til, Panda. Om ikke andet, så for at få en ekstra entry ind i konkurrencen.

Mvh.

Erikjust

Ja lad os da endelig få flere deltagere i maleudfordringen jo flere jo bedre. Det er et eller andet sted lidt mere spændene når der er flere til det.

kvasi

hmm, der var ingen der meldte sig, så jeg må springe over denne her gang...desværre :(