News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Khorne warband - solgt og bliver ikke længere opdateret.

Started by GuitaRasmus, 18 September, 2011, 03:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GuitaRasmus

Quote from: Emil B. Hansen on 11 October, 2011, 10:01:46
Damn det fedt!
Blood for the blood god!  ;D

Kan man få en opskrift på din super sprøde armour?

Hov, havde lige misset denne. Sæføli kan du det - men det er stadig lidt et work in progress at få rustningen helt som jeg vil have den. På Tues opfordring tusser jeg ind til Tutein & Koch på lørdag og køber sådan en blæktuschtingest, til at tegne mine edge highlights - var det isograph den hed?

Anyway, det er super simpelt.

• Basecoat med blanding af Mechrite red og chaos black (jeg prøver at ramme samme farve som scab red, der dækker skod)
  • Drybrush af rustningen med blood red
  • Mal alt guld med den brune foundation (hvad den nu end hedder)
  • Mal alt guld med shining gold
  • Wash med badab black overalt
  • Highligt guld med shining gold
  • Blood red edge highlights på rustningen.

GuitaRasmus

Jeg fik sat et andet hoved på min champion - dette passer noget bedre:

Så er jeg næsten færdig med mine Chosen of Khorne (DC assault squad) - hovederne er bare midlertidige, for at få en idé om posituren, indtil mine FW renegade enforcers kommer, så jeg kan halshugge dem - hovederne kommer til at se sådan ud:

Her er rødderne - der er brugt lang tid på deres poses, men jeg er også svært godt tilfreds med resultatet. Jeg vil dog gerne have fat i nogle resin heresy jump packs, da de her raptor jumppacks er ret tunge, og selvom de balancerer okay, så falder de hårdt hvis de skulle tage et styrt.

Champion med powerfist:

Hårh, han er sej - chainscythe:

Exalted champion of Khorne (Reclusiarch eller Chaplain)

Der mangler lidt detaljer, greenstuff osv, samt selvfølgeligt hovederne, men jeg vil meget gerne have input og ideer - de er stadigvæk et work in progress.  :)

Safran

Din hær bliver bare så fed, er vild med dine jump standes virklig cool:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Dybdal

Glæder mig til at se dem malet dude. Synes virkelig du fanger khorne ånden. Selvom du er lidt på udebane fordi du bruger BA dexet.

GuitaRasmus

Mange tak. :)  Mht. BA codexet, så er det som tidligere nævnt fordi jeg simpelthen synes at codex chaos er håbløst forældet og nærmest ingen muligheder har for f.eks. en World Eaters hær. Jeg går bare og håber på at rygterne taler sandt, og at det første codex vi får i 6th. ed. er codex: Legions of Chaos.

GuitaRasmus

Så blev min Slaughterfiend defiler færdig:

Master Ciaphas

Jamand

Den er f...ng fed! Kan vi få nogle flere closeups? :)

GuitaRasmus

Mange tak!

Jeg kan nok først tage flere billeder i morgen, men kopier evt. stien over i et nyt faneblad - billedet bliver bare resized ret meget her på PF.

Presbytos

Det ser stadigvæk ganske fint ud, men måske du skulle tage og passe dit job frem for at male.

Pino

Den er fin. Men er dit metal (ikke guld) færdigt?.. Det ligner ikke det har nogle highlights.

Medusa

Den er sgu fed, kan godt li ham der styre den ;)
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

GuitaRasmus

Takker. :)

Presbytos Landsbytos', jeg har efterårsferie, så jeg maler lige så tosset jeg vil. ;)

Pino: Jo, det kan godt være. På den anden side kan jeg godt lide at metallet er lidt mat og næsten gråt i det.

Kilgore

Jeg har selv en del Khorne men din tråd er meget inspirerende. Især de meget dynamiske positioner du har fået dem sat i ser godt ud.  8)

Jeg ser frem til at se mere.
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

Flashgit

HOLD-NU-KÆFT :o

Ja jeg er lige nød til at melde mig til hylekoret af jublende tilbedere, for fuck da også nogle fede konvershuns du har bygget.

Især er jeg vild med din Defiler, really nicely done Sir.

Keep up the good work.
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

GuitaRasmus

Mange tak! :)

Jeg tog lige et par hurtige skud af mine 3 nye terminators - de passer meget bedre til min hær, synes jeg. Jeg er lidt ærgerligt over ikke at få kaninørerne med, men de kunne ikke være der hvis hovederne skulle kunne kigge den vej jeg gerne vil have, og jeg bryder mig ikke om når de sidder på kanten af rustningen.

Som man kan se har det krævet en del klippeklistrearbejde og green stuff at få dem til at charge, men jeg synes det ser fedt ud.

Jeg overvejer også kraftigt at lave et displayboard til Armies on Parade, der har deadline d. 29 november.

Medusa

Quote from: GuitaRasmus on 20 October, 2011, 15:35:06
Jeg overvejer også kraftigt at lave et displayboard til Armies on Parade, der har deadline d. 29 november.

Do it!!!

Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

Mr. Burns

Quote from: Medusa on 20 October, 2011, 15:52:24

Do it!!!

+1

Og jeg tror sagtens der ville være et par hoveder nede i klubben der ville hjælpe lidt med evt ideer og udførsel  ;)
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

GuitaRasmus

Quote from: Mr. Burns on 20 October, 2011, 18:12:52
Quote from: Medusa on 20 October, 2011, 15:52:24

Do it!!!

+1

Og jeg tror sagtens der ville være et par hoveder nede i klubben der ville hjælpe lidt med evt ideer og udførsel  ;)

Se, det kunne jo være rigtigt interessant. Jeg har været inde og investere i et temple of skulls i dag, som jeg tænker på at bruge som centerpiece. Spørgsmålet er om det bliver for stort?  Jeg vil gerne have mine "raptors", 5 mands berzerkersquad (med lygtepælen), 5 mands terminatorsquad, 1 dreadnought, min defiler og nogle characters på - evt. også min dreadclaw-to-be. Det kan hurtigt blive proppet.

GuitaRasmus

Så fik jeg lavet en champion til min terminator squad - jeg blev super inspireret i går nat, og gik i krig, og arbejdede til kl. 4 i morges - til gengæld er jeg fantastisk tilfreds med den, og tror faktisk det er den fedeste conversion jeg har begået til dato. Jeg tror faktisk han skal forfremmes til at være min chaos lord.

Hans berzerker glaive/bloodfeeder er lavet af et messingrør, med bånd af green stuff (det er første gang jeg prøver noget lignende, og det er faktisk overraskende nemt at arbejde i), hovedet er slaanesh champion hovedet fra CSM boxen, som jeg har skåret hornet mm. af, og saven er fra en Ork Nob, gavmildt doneret af Martin fra EP (ham med ork-hestehale, der insisterer på at hans orker ikke må have dem. ;) ) Jeg vakler lidt omkring skulderpladen (den venstre, lavet med en tyranid bit) - er den for stor? Eller skal han også have en på højre?

Her er han:

Brian W.

Fræk fyr ham den sidste. Passende brutalt våben til en Khorne Champion/Lord. Ud fra devicen "våben bliver aldrig for store til Space Marines", synes jeg både hans chain-pind, skulderplade og "banner" er fint. Men ja, måske han ville få lidt mere balance med et tilsvarende horn i den anden side.

... mangler måske nogle kæder med skulls?

/BW
Retfærdighed på Baser! (maleblog):
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=779.0

GuitaRasmus

Jeg har selv tænkt på en kæde på våbnet - problemet er bare at det skal gå bagud for at bevare bevægelsen i figuren, og så tror jeg den bliver for skrøbelig. Men det kunne da være jeg lige skulle gå i tænkebox omkring det.

Brian W.

Har du kigget på DE Talos bits'ne? Tror der er en hel del ting der med fordel kunne bruges på dine Marines. Der er mange fine ting lige fra kødkroge og kæder til kanyler med combat drugs - alt sammen i plastik.
Retfærdighed på Baser! (maleblog):
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=779.0

Christian Nielsen

Holy Frickin´ Blood God! det ser rigtig lækkert ud. Håber dine drenge kan suge lidt male og conversion skills fra dig for så er dder da en ny generation af dygtige malere og converters på vej. Pisse godt arbejde so far Rasmus.
Christian Ingemann Nielsen
Castellan
Emperors Pride

Troels S

Det er nogen ualmindelige flotte figurer du får lavet Rasmus. Både konverterings- og malearbejdet er helt i top, hvis det bliver til en hel hær bliver den helt igennem fantastisk.

En enkelt kritisk kommentar til din terminator champion/chaos lord. Jeg synes at hans banner er for stort, hvilket bevirker, at fokus flyttes fra selve modellen til banneret. Er naturligvis en smagssag, og kan også hænge sammen med, at jeg aldrig har brudt mig specielt meget om den megen rygpynt som mariner generelt render rundt med.

Glæder mig til at se mere fra din side og forhåbentligt ved lejlighed se figurerne rigtigt i EP.

Mvh
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus