News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Maleudfordringen: Generalen

Started by Erikjust, 26 March, 2011, 12:38:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Erikjust

Hjemme på Fyn hvor mine forældre bor har vi en efterhånden meget gammel grå korthåret kat (19 år) på grund af at han er halv perserkat har han lidt af perser kattens lidt bistre udtryk i ansigtet.
Han har fået øgenavnet Generalen, nok mest fordi han behandler alle (inklusiv vore 2 hunde som han bare vader over, hvis de er i vejen for ham) som i MÅ være her, jeg SKAL være her.
Så for og nurse hans allerede kæmpe Ego er temaet for denne Malerudfordring: Generalen

Lad os se hvilke former for General i kan male.
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Erikjust

De normale 6 uger/ den 8 Maj dog med mulighed for forlængelse.

Hvis der den 8 Maj kl 23:59, kun er 1 figur indsent vil tidsfristen blive forlænget ind til der er 2 figurer.
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Netsmølf

He jeg har sgu en chance for at deltage, jeg er i gang med en headcoach til Blood bowl. Gør det noget at det er en figur jeg er i gang med, men som bare passer fint ind?
www.fatshark.se støtter bloodbowl med kunst og derfor støtter jeg dem

Erikjust

Så længe den passer ind i temaet er det fint med mig.

Om det så er en Imperial Guard Commissar en Blood Bowl Headcoach eller noget helt tredige er det lige fedt så længe man mener det passer ind i temaet.  
Også i sidste ende er det ikke mig, men alle folk der stemmer her den 8 Maj der beslutter om figuren passer ind i temaet og er den bedst malet af dem alle.

Nerdinator

Hey  :P
Bare lige et hurtigt spørgsmål, jeg er ret ny herinde, men synes det er super fedt at i laver sådan noget her  ;)

Men. SKAL det være en figur eller må det godt bare kun være terrain (Altså hvis du godt bare kan lave terrain til temaet)
Eller hvis man laver terrain skal der så være en figur med i det, eller hvordan?  ;D

- Jean
I didn't lose the game; I just ran out of time.

Erikjust

Quote from: Nerdinator on 01 April, 2011, 17:34:25
Bare lige et hurtigt spørgsmål, jeg er ret ny herinde, men synes det er super fedt at i laver sådan noget her  ;)

Men. SKAL det være en figur eller må det godt bare kun være terrain (Altså hvis du godt bare kan lave terrain til temaet)
Eller hvis man laver terrain skal der så være en figur med i det, eller hvordan?  ;D

- Jean

Der skal være en figur eller flere med.

Atoom

Quote from: Taoregorn on 01 April, 2011, 17:43:23
Fedt.. så må jeg hellere få malet min Ghaszghkull!

YAY så bliver der to ork generaler - Jeg er i gang med kaptajn Badrukk :)

zKoTTe

Jeg har en Warband Leader der kunne være seværdig at stille op med :)... Han skal dog lige laves først :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Her kommer min Warband leader, jeg kalder ham for Polske Jan, for han er meget hidsig!

Tager lige nogle bedre billeder i morgen!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Nerdinator

Quote from: Erikjust on 02 April, 2011, 06:19:05
Quote from: Nerdinator on 01 April, 2011, 17:34:25

- Jean

Der skal være en figur eller flere med.

Men skal figuren også passe til temaet? Eller skal der bare være en figur på ens terrain ?  ;D

Netsmølf

Jeg har på fornemmelsen at det er en rigtig god ide at det passer til kategorien, hvad er ellers formålet med at have en kategori. Til gengæld er der meget vide rammer inden for hver kategori, det kan du jo erfare ved at kigge de gamle udfordringer igennem. ;)
www.fatshark.se støtter bloodbowl med kunst og derfor støtter jeg dem

Robin

Må jeg godt deltage med en figur jeg har malet i forvejen?
Hvorfor udsætte til i morgen hvad man kan udsætte til i overmorgen?

Min PF traders tråd: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=26145.0

Erikjust

Kan ikke se hvorfor ikke med mindre vi fik ændret det til at figuren du smider ind skal være noget der er malet præsis til dette tema (i så fald missede jeg det)

Taoregorn

Det er kedeligt at bruge gamle figurer synes jeg. Idéen er at man har 6 uger til at præstere sit bedste indenfor tema.

merlin

Helt enig, ellers har stort set alle nogle ældre figurer som er malet, man kunne deltage med ;D

Erikjust

Argh må ta og komme igang, men er blevet seriøst hooked på Minecraft Nå ja det er kun en enkelt figur denne gang og ikke et helt diorama som sidste gang så jeg når det nok forhåbenligt.

clam

@ErikJust

Altså jeg forventer at se en grå kat som tager afsæt på ryggen af to hunde for at lande oppe på sin ynglingsplads på køkkenbordet;) Lyder altså som et diorama på mig :D

clam

Okay, så er der da i det mindste to at vælge mellem  - og har som faktisk også fået færdiggjort sidste måneds udfordring :)

Der er nu ikke meget 'hankat' over ham her - men general er han alligevel i mit spæde Funarbii Empire

Commander Brenar  (fra Mike Thorpe's World of Twilight - for dem der ikke skulle genkende)

Og ja, han mangler tydeligvis sit skjold, men det er altså ikke kommet frem endnu. Dukker det op inden d. 8. - kan det da være det bliver malet også - og måske endda også et par nye billede :)

Pino

Er med. Mine dværge skal have en konge/general!

Nerevida

Her kommer så mit bud på en general (igen med lidt mangel på kat):

En super fed figur at male må jeg sige. :)

Ps. man kan nu trykke på billedet for at se et lidt større version.

Speaker to Machines

Her er så Kaptajn Jarnløfi; Han hører egentlig til det her projekt, men kom lidt frem i køen da månedens tema blev annonceret :)

Most of Captain Jarnløfi's left torso, and both his arms, are bionic replacements that he was fitted with after being seriously injured in a Dark Eldar raid some twenty years ago.

In the field, he replaces the left arm with a power fist that he received as a gift from the Mechanicum after a field recovery mission where his unit held off a cluster of eldritch animals long enough to allow the investigating Techpriest and his find to be extracted safely.
Stephan Dahl

Nerdinator

Medusa

Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog